2024-07-30, 21:11
Medlem
Thcfarmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
När ska folk förstå att Fulmen Pharma är ett riktigt jävla SKRÄP märke med fina etiketter, snygg hemsida men oljorna ger grov jävla PIP och det finns knapp några analyser på något...

+1

Har aldrig haft så grov PIP som på deras oljor. Nästintill att man behövde kryckor dagen efter.
Citera
2025-03-11, 10:53
Medlem
Qwarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Läser att många fått pip och komplikationer med infektioner efter deras "nya" test e batch samt att anavaren ska vara helt verkningslös, någon mer som haft problem med detta märke?

Sent "svar", ville ändå få med ett mail jag skickat men inte fått svar på. Har använt deras Susta 350 i många omgångar senaste åren och varit nöjd med produkt och leverans fram till senaste beställningen. Jag klipper in mitt meddelande till FP här.

"Jag började använda vialer av den senaste ordern direkt när jag fick den början/mitten av jan -25.
Efter ett par veckor började jag bli hängig och i början av feb rasade jag ihop totalt.
Ringde 112. Hamnade på Akuten i 5 dagar. Det visade sig att jag hade blodförgiftning, njursvikt och leverpåverkan och crp (infektionsvärde) på 139. Fick antibiotika intravenöst i 5 dgr, sen per oralt 5 dgr hemma.
Några dagar efter jag kom hem tog jag en injektion i vadmuskeln, aldrig gjort förut, som vanligt nya verktyg och noga rengjort, efter nån/ett par dgr blev sämre, var på återbesök, crp 64, suck!! .
Det skulle bli bättre sa de och hade ett nytt återbesök 2 v senare.
Tog en ny injektion i vaden, kändes återigen inte som vanligt, kände mig nedsatt, sjuk.
Dags för återbesök, crp var högre än 2v innan 72 vs 64 dessutom syresatte jag jättedåligt, blev inlagd Igen!!
Det visade sig även att jag hade hjärtsäcks inflammation, vätska i hjärtsäcken, mer medicin.

Vad anser/tror ni om detta??
Var tillverkas era oljor, Egentligen?"
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här