• 1
  • 2
2006-03-01, 16:14
Medlem
Lambis avatar
Var precis ute på balkongen och råkade bryta av filtret på min camel-cigarett.
"fan va klantig jag är", tänkte jag.
Men jag fortsatte ändå röka. Aldrig har en cigarett smakat så bra och vilken nikotinkick jag fick sen.
Visst kom det lite tobak i munnen men det spottade jag ut.

Kanske inte mycket till diskussion men Ni som röker borde ändå prova.
Citera
2006-03-01, 18:14
Medlem
eller så köper man filterfria cigg direkt :P efter nåra cigg får man hur man ska göra för att inte få tobak i munen med å då e de riktigt goa
kan rekomendera Cecil
Citera
2006-03-01, 18:15
Medlem
tycker också filtret förstör ciggen, ger äcklig smak
Citera
2006-03-01, 19:13
Medlem
Nazipolizeis avatar
man blir ju helt cp i munnen om man röker och filtret har gått av, blir helt sträv i munnen och så får man in tobak i munnen och inte nog med det så blir ju ciggen mckt kortare och jobbigare att röka. Nej tacka vet jag filter
Citera
2006-03-02, 20:02
Medlem
darws avatar
Kan ju jämföra med o ha filter eller inte ha filter i en pipa, det smakar skit när man har filter i pipan jämfört med när man inte har det.
Citera
2006-03-02, 20:07
Medlem
Zkullocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
man blir ju helt cp i munnen om man röker och filtret har gått av, blir helt sträv i munnen och så får man in tobak i munnen och inte nog med det så blir ju ciggen mckt kortare och jobbigare att röka. Nej tacka vet jag filter

Håller med dig till fullo
Citera
2006-03-02, 20:36
Medlem
Claes!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi
Var precis ute på balkongen och råkade bryta av filtret på min camel-cigarett.
"fan va klantig jag är", tänkte jag.
Men jag fortsatte ändå röka. Aldrig har en cigarett smakat så bra och vilken nikotinkick jag fick sen.
Visst kom det lite tobak i munnen men det spottade jag ut.

Kanske inte mycket till diskussion men Ni som röker borde ändå prova.

Jag håller med dig! Filtret filtrerar inte bara bort en massa elaka kemikalier, det tar bort en herrans massa tobaksaromer också!

Dessutom är det "gangster" att röka utan
Citera
2006-03-03, 00:51
Medlem
Använder filter trots nackdelarna, framförallt för att det kyler röken men också för att slippa få tobak i munnen.

Men filterlösa Camel är de godaste och häftigaste cigg jag vet.
Citera
2006-03-03, 01:04
Medlem
Lambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claes!
Jag håller med dig! Filtret filtrerar inte bara bort en massa elaka kemikalier, det tar bort en herrans massa tobaksaromer också!

Dessutom är det "gangster" att röka utan
Precis! Tyvärr har jag blivit mer beroende, vilket är tråkigt. Men nu njuter jag maximalt
Citera
2006-03-03, 01:08
Medlem
Engelbreckts avatar
Att röka ciggaretter utan filter är som att slänga sig ut från tionde våningen på ett ett höghus. Att röka med filter är som att slänga sig ut från sjunde våningen. Du dör lik förbannat av det så varför bry sig om detaljer?

(Röker själv cigariller de få gånger jag röker, men jag skriver i alla fall.)
Citera
2006-03-03, 11:24
Medlem
Nemesis1s avatar
Om man vill undvika att få tobak i munnen och ändå röka utan filter är det bara att rulla en vanlig cigarett, fast med "jointfilter"... Det brukar jag göra om jag inte har några filter hemma...
Citera
2006-03-03, 11:28
Medlem
dumkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Om man vill undvika att få tobak i munnen och ändå röka utan filter är det bara att rulla en vanlig cigarett, fast med "jointfilter"... Det brukar jag göra om jag inte har några filter hemma...

Eller dra ut ciggfiltret och sätta dit ett roach.

Då slipper man även tobak i munnen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in