Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-05-02, 15:07
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollyrogerz
Haha okej, ska börja käka ai slaviskt jag med då och se om det funkar!

Ja, jämna nivåer ska ju vara bra. Försöker hålla dem så jämnt jag kan. Att det föll på sustanon beror på att jag kört det förut med goda resultat. Sen så har jag läst en massa på the interewebs och vissa påstår att susta skulle ge mindre bloat än t.ex testo e. Jag tycker tyvärr att dem känns ganska lika dock.



Jo så är det ju men det är just bloaten i ansiktet jag vill bli av med, det är inge vidare snyggt om jag säger så.. Ja masteron har jag kikat lite på, skulle kanske ta och slänga in lite sånt och se vad som händer då! Kan jag räkna med att bli av med bloaten i ansiktet då tro? Samtidigt som jag kör 0,5mg arimidex eod.

Allt är ju individuellt. Blir också väldigt vätskig i ansiktet om jag slarvar med maten 1-3 dagar, även vid 10% Bf med ådror på magen och benen..

Testa att tömma dig? Du kanske inte är så vattnig som du tror. Man är ju fåfäng liksom.


Sköter du vätskeintaget, äter bra, stressar lite, skulle onödigt salt, tränar regelbundet etc etc och inte har några allmänna sjukdomar borde du inte hålla mer vatten än nödvändigt.
Citera
2019-05-02, 15:23
  #14
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jollyrogerz
Jo så är det ju men det är just bloaten i ansiktet jag vill bli av med, det är inge vidare snyggt om jag säger så.. Ja masteron har jag kikat lite på, skulle kanske ta och slänga in lite sånt och se vad som händer då! Kan jag räkna med att bli av med bloaten i ansiktet då tro? Samtidigt som jag kör 0,5mg arimidex eod.

Detta är inte rätt läge att börja kasta in mer mediciner, det går utmärkt att motverka en bloat helt utan mer medicin än en AI. Lär dig grunderna, de punkter jag skrivit ovan, innan du ens överväger preparat för att bli av med en bloat vid bruk av testo på ett artificiellt sätt.
Citera
2019-05-02, 19:54
  #15
Medlem
Ett tips folk inte nämnt än är att dricka mycket vatten varje dag.
Citera
2019-05-02, 20:17
  #16
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imitation
Ett tips folk inte nämnt än är att dricka mycket vatten varje dag.

+1 har förstått det som att kroppen inte sparar på lika mycket vatten när den vet att det regelbundet forsar in.

Mvh
Citera
2019-05-05, 18:51
  #17
Medlem
Varför inte bara ta AAS som inte aromatiserar? Typ tren, mast, winstrol m.fl. Kanske TRT dos också. Noll carbs och salt med massa cardio. Gärna bastu efter varje pass också.
Citera
2019-05-06, 08:15
  #18
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaboom1
Varför inte bara ta AAS som inte aromatiserar? Typ tren, mast, winstrol m.fl. Kanske TRT dos också. Noll carbs och salt med massa cardio. Gärna bastu efter varje pass också.

Inga carbs? Men hallå eller, då blir ju träningen lidande. Varför ens hålla på med steroider i så fall?
Citera
2019-05-06, 15:22
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Inga carbs? Men hallå eller, då blir ju träningen lidande. Varför ens hålla på med steroider i så fall?

Vill man bli fin får man lida pin. Men skämt åsido så ville ha inte ha någon bloat? Det finns de som inte använder test alls tro det eller ej, eller åtminstone bara TRT dos. Och det är klart att det bygger sämre.

Själv undviker jag hög dos test, deca, dbol m.fl för jag vill inte bli större. Bara hårdare med mer definition. Har man varit med flera år det inte så viktigt att vara "stor" då blir kvalitén desto viktigare istället..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback