Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Ett klassiskt grepp hos crypto bros, att man vill påskina att bitcoin är något väldigt avancerat att förstå sig på och att det endast är de obildade ("boomers") som är negativa
Egentligen är det nog raka motsatsen som är mer sanningsenligt.
Du förstod alltså inte att det var precis det jag skrev? Bara man anstränger sig det minsta lilla kan man (någorlunda) förstå BTC om man är normalbegåvad och har ett öppet sinne. Problemet är inte så mycket intelligens som att era sinnen är stängda, och mot det finns ingen bot.
Citat:
Ursprungligen postat av
WONGnr1
Jag vet ju vad Krypto är. Lyssnat på radion i flera år och det gick 30min senast häromdagen på P1 om Luna och förfallet med den krypton.
Tror nog att jag har rätt där det stora hela. Men det är väl skit samma. Det är bara en åsikt.
Krypto är i slutändan bara spel med hög risk. Vill man bli en vinnare så kan man ju satsa slantar inom Krypto och hoppas på det bästa.
Jag skrattar inte.
Hade du istället lyssnat på Max Keiser så hade du känt till att han länge förutspått all kryptos undergång, förutom BTC som kommer att bli ny världsvaluta. Jag håller med honom i stort, majoriteten av alt coins kommer att gå till noll. Nej du har inte förstått och du vill inte förstå.