2021-05-19, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Fast du är ju inte så smart, om vi kollar på ditt track record i Krypto, missat helt en Krypto som gick upp över 1,000x. Btw dina kära Bitcoin är nere på $37,751
Btw dina kära Ethereum har crashat ännu mer än Bitcoin. Alla inkluderade Scam-tokens lär väl följa med ner i fallet.
Citera
2021-05-19, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Btw dina kära Ethereum har crashat ännu mer än Bitcoin. Alla inkluderade Scam-tokens lär väl följa med ner i fallet.

Detta gör mig mest glad, att se alla shit/memecoins flushas
Citera
2021-05-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Detta gör mig mest glad, att se alla shit/memecoins flushas
Det är nu man kan glädjas åt att man var snabb på att växla in shitcoinsen direkt vid bitcoins crash 😋 Får se om man lyckas tajma ett köp tillbaka. Pump and dump.
Citera
2021-05-19, 16:42
Avslutad
Senast vi va så här översålda på dags grafen var i Covid dumpen för ett drygt år sedan.

Ni kommer ihåg den där dumpen som man sedan tittade tillbaka på och undrade varför man inte gick all in på en översåld dump? Just det, den dumpen...
Citera
2021-05-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaronen6767
Men då borde väll priset stiga istället, om de ej får/ kan mina/ bryta i Kina, eller har jag fel
Problemet är att det inte bara var mining utan hantering öht av crypto valutor som förbjöds, vilket gör crypto mindre användbar. Det är inte bra för värdet av dessa valutor.
Citera
2021-05-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Senast vi va så här översålda på dags grafen var i Covid dumpen för ett drygt år sedan.

Ni kommer ihåg den där dumpen som man sedan tittade tillbaka på och undrade varför man inte gick all in på en översåld dump? Just det, den dumpen...

Vi är inte översålda, en av världens rikaste människor dissade nyligen Bitcoin
Citera
2021-05-19, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Vi är inte översålda, en av världens rikaste människor dissade nyligen Bitcoin
Kolla RSI på dagliga, om du nu vet vad det betyder...

Musk sa nyss att Tesla har diamanthänder och håller sina Bitcoin.
Citera
2021-05-19, 17:35
Medlem
En sak också som är roligt är idioter som säger" nu ska jag köpa på mig mer, bitcoin är på rea".

Förstår hur ni tänker på ett sätt, men om detta verkligen är bearmarket som vi sett förut så kommer vi få vänta flera år innan vi ser några 50-60k igen.

Säger inte att det kommer hända, jag är faktiskt 50/50 i den frågan då jag vet att btc kan gå extremt fort upp men även att det kan bli pankaka under lång lång tid, speciellt efter stora uppgångar som vi haft nu sen i höstas.

Värsta är ju alla som promotat och sagt denna bullrun är inte som de andra varit.Man ser det över hela jävla youtube och extremt få verkar ha något som helst kritiskt tänkande. Det är bara "25k vid nyår, 60k i april, 100k i juli". bla bla bla.

Känner själv att jag bara blir dummare ju mer jag kollar på andra. Sedan en tid tillbaka har jag därför inte kollat priset mer än nån gång per vecka. Och förra veckan kollade jag och såg en dipp ner till 53k usd. Eftersom vi redan jobbat oss upp från en större dipp ner till 47k usd veckorna innan trodde jag det värsta var över. Men men, lycka till alla som sitter med minus på kontot nu. Har man som jag över 40% minus så är det lika bra att vänta ut detta, även om det innebär man får vänta till hösten.

För om man skulle sälja nu, och försöka hitta bra trades nån gång då och då, så kommer priset garanterat gå upp.
Citera
2021-05-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
En sak också som är roligt är idioter som säger" nu ska jag köpa på mig mer, bitcoin är på rea".

Förstår hur ni tänker på ett sätt, men om detta verkligen är bearmarket som vi sett förut så kommer vi få vänta flera år innan vi ser några 50-60k igen.

Precis, om Bitcoin dippar till 50-60% så kan vi vara i en multi-year BTC bear market. Bitcoin har haft det massor med gånger tidigare. Just nu så har vi redan en massiv dip på 40% vilket närmar sig 50-60% nivån helt klart. Drömmen om $1M BTC är ju lite över nu, den enda kvar är $100K BTC, men om folk slutar tro på den. Och BTC potentiellt kan bli flippad av ETH inom en nära framtid. Vad är då vitsen med BTC?
Citera
2021-05-19, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant

Säger inte att det kommer hända, jag är faktiskt 50/50 i den frågan då jag vet att btc kan gå extremt fort upp men även att det kan bli pankaka under lång lång tid, speciellt efter stora uppgångar som vi haft nu sen i höstas.

Värsta är ju alla som promotat och sagt denna bullrun är inte som de andra varit.Man ser det över hela jävla youtube och extremt få verkar ha något som helst kritiskt tänkande. Det är bara "25k vid nyår, 60k i april, 100k i juli". bla bla bla.

Känner själv att jag bara blir dummare ju mer jag kollar på andra. Sedan en tid tillbaka har jag därför inte kollat priset mer än nån gång per vecka. Och förra veckan kollade jag och såg en dipp ner till 53k usd. Eftersom vi redan jobbat oss upp från en större dipp ner till 47k usd veckorna innan trodde jag det värsta var över. Men men, lycka till alla som sitter med minus på kontot nu. Har man som jag över 40% minus så är det lika bra att vänta ut detta, även om det innebär man får vänta till hösten.

För om man skulle sälja nu, och försöka hitta bra trades nån gång då och då, så kommer priset garanterat gå upp.

Bitcoin har aldrig vart så bullish som nu att opålästa drar fram 3 års bearmarket för en trevlig dip dyker upp visar åter igen vilka som kommer ha fun staying poor.
Citera
2021-05-19, 17:54
Medlem
Hmm... intressant.
Postades igår på 4chan

https://boards.4channel.org/biz/thread/35710754/hey-guys-insider-here-for-those-of-you-that-are
Citera
2021-05-19, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Bitcoin har aldrig vart så bullish som nu att opålästa drar fram 3 års bearmarket för en trevlig dip dyker upp visar åter igen vilka som kommer ha fun staying poor.

Kommer själv köpa på mig mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in