2025-08-05, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Lillebror LTC kommer spöa storebrorsan BTC kommande månader Sell target: $800+

LTC, med en marketcap på cirka 80k bitcoin, lär vara insignifikant för bitcoins prisrörelser.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-08-05 kl. 11:36.
Citera
2025-08-05, 11:35
Medlem
Citat:
Så om BTC går till 130k "måste" den inte tillbaka någonsin till 115k igen? Talking like a true maxi.

Notera citattecknen.

Rent tekniskt är det inget som säger att den "måste" tillbaka till 112k igen. Om den går vidare till nya ATH härifrån. 112k är redan testat som stöd i så fall.

Edit. Även 73k är testat. Däremot testades aldrig 32k ordentligt. Men det är förhoppningsvis överspelat redan.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-08-05 kl. 11:40.
Citera
2025-08-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Notera citattecknen.

Rent tekniskt är det inget som säger att den "måste" tillbaka till 112k igen. Om den går vidare till nya ATH härifrån.
Rent tekniskt finns det inget som säger att jorden "måste" existera nästa vecka också. Det är typ samma nivå på ditt påstående.
Citera
2025-08-05, 11:48
Medlem
Citat:
Rent tekniskt finns det inget som säger att jorden "måste" existera nästa vecka också. Det är typ samma nivå på ditt påstående.

När jag skrev tekniskt här avsåg jag graftekniskt.

Om vi går till nya ATH härifrån får du hålla tummarna att mönstret trumfas av cykelupprepningsteorin.
Citera
2025-08-05, 11:48
Medlem
Bara för att jag gillar prognoser:

Q4 2026: BTC 45K och Mstr 60 USD.

Blir extra kul om den slår in någorlunda eller om BTC är 250K och Mstr 1500 USD.
Citera
2025-08-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
När jag skrev tekniskt här avsåg jag graftekniskt.

Om vi går till nya ATH härifrån får du hålla tummarna att mönstret trumfas av cykelupprepningsteorin.
Inte ens graftekniskt stämmer det. Du utgår ju knappast från grafen om du helt ignorerar alla tidigare cykler.
Senast redigerad av david-taxi 2025-08-05 kl. 12:13.
Citera
2025-08-05, 12:39
Medlem
Bitcoin är en skit bluff som km crasha snart

Visst var den en bra investering från början men nu är den upp hausad till Max
Snart km folk fatta att de bara luft dem äger och börjar istället lägga pengar på mark och fysiska saker

De pyramid spel som enbart går om man hausar upp skiten
Så fort folk får kalla fötter km skiten rasa o de snart
Citera
2025-08-05, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Bitcoin är en skit bluff som km crasha snart

Visst var den en bra investering från början men nu är den upp hausad till Max
Snart km folk fatta att de bara luft dem äger och börjar istället lägga pengar på mark och fysiska saker

De pyramid spel som enbart går om man hausar upp skiten
Så fort folk får kalla fötter km skiten rasa o de snart

Det råder absolut ingen hausse bland allmänheten i nuläget, vilket ditt inlägg är ett gott konträriskt exempel på.

Det råder möjligen en hausse bland företag och institutioner, men det är ännu bara en marginell del av dessa som är involverade i bitcoin.

Man kan kanske argumentera att vi har sett en liten början på en hausse. Än så länge ser vi emellertid blott försiktiga prisrörelser och ingen FOMO eller annat som hör en bitcoinhausse till. Inga gamla bekanta som hör av sig och undrar hur man köper bitcoin. Inte mycket uppmärksamhet i gammelmedia. Fåtaliga och mest negativa kommentarer på flashback. Etc.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-08-05 kl. 13:16.
Citera
2025-08-05, 13:33
Medlem
Benjamin cowen har haft rätt många gånger och nu varnar han för att vi kanske bara har några månader kvar till toppen.

För mig känns det konstigt speciellt med tanke på att vi inte haft nån riktig altseason eller nån riktigt btc hype.
Citera
2025-08-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Jag kan inte säga när och hur mkt den km rasa kanske håller den i sig lika länge som covid idiot historien och bleknar sedan bort ju mer folk börjar fatta att dem blir dragna vid näsan ….
Lika länge som covid? Tror du måste kolla historien igen om du tror covid varit ett faktum för människan i ett decenium.
Citera
2025-08-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Benjamin cowen har haft rätt många gånger och nu varnar han för att vi kanske bara har några månader kvar till toppen.

För mig känns det konstigt speciellt med tanke på att vi inte haft nån riktig altseason eller nån riktigt btc hype.
Behöver inte vara konstigt eftersom en riktig altseason skulle plötsligt kunna uppenbara sig inom några veckor. Det kan gå jävligt snabbt.
Citera
2025-08-05, 14:19
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Alla fattade vad Stopp menade. Du är bara jobbig när du bestämmer dig för att vrida och vända på ords innebörd istället för att nöja dig med andemeningen som försöker förmedlas.

Grafen är neutral på kort sikt. Bullish mer utzoomat.
Senast redigerad av Leaston 2025-08-05 kl. 14:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in