2025-01-05, 11:56
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrixpelleTrollkarl
Du lider av omedveten inkompetens. Det är det som är problemet. Du har förlorat en hel del på microstrategy verkar det som. Jag tycker nog att bitterheten lyser igenom i dina inlägg i microstrategy tråden.

Du köpte väl på typ 390 USD eller något liknande? Låt mig gissa, du kommer nu dra en vals om att du sålde av precis innan kraschen (trots att du har sagt att du är en holder och kör DCA och inte tror att trading är ett vinnande koncept för de flesta) eller så kommer du att skylla på att du investerade en väldigt liten peng i microstrategy.

Var det inte även du som sa att du lärde dig att det var bäst att köra DCA utifrån en sekvens av historisk data?

Här, jag ska presentera en superstrategi för dig:

1) Baktesta skiten ur alla möjliga tradingstrategier.

2) Använd dem som har funkat bäst historiskt.

Då kommer vi tillbaka till det här med hindsight bias.

Det är ungefär den här pantade nivån som du resonerar på om du inte är medveten om det. Det finns ingen intelligens eller logik i många av dina inlägg. Du lider av confirmation bias. Du letar febrilt efter saker som stöttar det du säger.

Vad du inte märker är att de logiska vurpor som du gör är väldigt stora. Smarta personer begår inte sådana vurpor.

Du har inte ens förmått att förstå dig på inneboende värde. Du har trott att det specifikt syftar på marknadspriset.

Du är en pantad prinskorv. Det är så tröttsamt att läsa dina idiotiska inlägg i den här tråden.

Dina äldre prisförutsägelser för 2026 och 2030 kommer aldrig att uppnås. Jag är ledsen.

Var det inte du som blankade MSTR på $330 och skulle äta upp din hatt om den stod i högre priser? Nervös nu?
Citera
2025-01-05, 12:02
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Slutade läsa här.
Klassiskt Leaston-inlägg när han blir avslöjad med byxorna nere ännu en gång.
Citera
2025-01-05, 12:08
Medlem
Citat:
Slutade läsa här. Nej, jag har inte absolut inte förlorat på MSTR.

Har varit investerad i omgångar hela vägen upp. Dock har jag sålt av i omgångar och köpt Bitcoin för att säkra vinster.

Började köpa in mig igen i senaste dippen lite tidigt någonstans kring $340 men har DCA:at med sista köp på $286 vilket ger mig ett inköpssnitt på $314 i skrivande stund.

När du förlorar på holding så blir du en trader. Trots att du har dissat trading hela tiden.

Citat:
Var det inte du som blankade MSTR på $330 och skulle äta upp din hatt om den stod i högre priser? Nervös nu?

1) Det är dokumenterat att du har sagt att du köpte på 380-390 ish. Jag kan hitta detta inlägg om du vill. Men du förnekar att du har sagt detta?

2) Jag har aldrig nämnt på det här forumet att jag har köpt/sålt/blankat microstrategy. Presentera belägg som stödjer att jag skulle på 330 USD. Du kommer inte lyckas hitta något sådant för det finns inget sådant inlägg ifrån min sida.

3) Du är en patologisk lögnare. Du är mytoman. Jo tjena att du lyckades marknadstajma det exakta bottenpriset på microstrategy. Det är inte troligt. Men bevisa det då så tror jag kanske dig? Presentera utdrag av dina köpordrar. Du är genomskinlig.

4) Dina prisförutsägelser som du inte vågar stå för är även de tydligt dokumenterade på FB.
Citera
2025-01-05, 12:08
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Presentera utdrag på alla dina microstrategy transaktioner så ska vi ta oss en rejäl titt .
Haha, vad du är bitter. Börja med att redovisa hela din tradeing historik

Vet inte varför jag skall bjuda dig på detta då du beter dig som en avundsjuk idiot.
Under resan upp så sålde jag det mesta lite tidigt så jag missade sista paraboliska toppen, men ändå till mycket fin vinst.

Att jag har ett inköpssnitt på 314 på de nya longsen jag tagit i denna nergång kan du få: https://imgur.com/a/0bZWB9Z
Citera
2025-01-05, 12:13
Medlem
Citat:
Haha, vad du är bitter. Börja med att redovisa hela din tradeing historik

Vet inte varför jag skall bjuda dig på detta då du beter dig som en avundsjuk idiot.
Under resan upp så sålde jag det mesta lite tidigt så jag missade sista paraboliska toppen, men ändå till mycket fin vinst.

Att jag har ett inköpssnitt på 314 på de nya longsen jag tagit i denna nergång kan du få: https://imgur.com/a/0bZWB9Z

Bevisa att du har gått in på pris 286 dollar. Spela in en helskärms videosnutt med bandicam (utelämna privat info) vetja så att jag vet att du inte fejkar en bild: https://www.bandicam.com/?srsltid=AfmBOoowxSWyePvH-TP1WL5D9lX_LPRKvngaujUKWDmhmLuSaBv8mK1p

Varför vill du inte visa den för 286 dollar? Är det för att den köpordern är fabricerad av dig och aldrig skedde?

Det du har presenterat som bevis kan fabriceras ihop på nolltid med photoshop. Är du såhär dum? Tydligen.

Har du sagt tidigare att du har köpt microstrategy för någonstans runt 380-390 USD/aktie eller högre? Ja/nej?

Avundsjuk på kraschen?
Citera
2025-01-05, 12:19
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Bevisa att du har gått in på pris 286 dollar. Spela in en helskärms videosnutt med bandicam (utelämna privat info) vetja så att jag vet att du inte fejkar en bild: https://www.bandicam.com/?srsltid=AfmBOoowxSWyePvH-TP1WL5D9lX_LPRKvngaujUKWDmhmLuSaBv8mK1p

Varför vill du inte visa den för 286 dollar? Är det för att den köpordern är fabricerad av dig och aldrig skedde?

De 4 sista köpen:
https://imgur.com/a/0bZWB9Z

Dags att knipa käft nu?
Citera
2025-01-05, 12:22
Medlem
Citat:
De 4 sista köpen:
https://imgur.com/a/0bZWB9Z

Dags att knipa käft nu?

Varför vill du inte visa antalet för om du är så rik? Nej, det där håller inte som bevis. Ska jag fejka en order åt dig och visa hur lätt det är?

Jag vill se med bandicam ALLA DINA KÖPTRANSAKTIONER AV MICROSTRATEGY.

Förnekar du den på 380-390-ish dollar. Ja/nej?

Du har bevisbörda för att jag sa att jag har blankat på 330 USD. Kör igång? Fullfölj din bevisbörda.
Senast redigerad av TrixpelleTrollkarl 2025-01-05 kl. 12:24.
Citera
2025-01-05, 12:27
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Du har bevisbörda för att jag sa att jag har blankat på 330 USD. Kör igång? Fullfölj din bevisbörda.
Du är också ett konto reggat i december...
Om du bara visste hur många olyckkorpar jag följt genom åren som sett till att blivit avstängda eller helt enkel bara försvunnit när dom spelat ball-allan och sedan blivit likviderade några dagar/veckor senare.
Citera
2025-01-05, 12:39
Medlem
Citat:

Du har bevisbörda för att jag sa att jag har blankat på 330 USD. Kör igång?

Hur såg tankeprocessen ut när du valde att blanka MSTR, som numera är ett slags hävstång på bitcoin, mitt under hausse-fasen av bitcoins halveringscykel?
Citera
2025-01-05, 12:42
Medlem
Citat:
Du är också ett konto reggat i december...
Om du bara visste hur många olyckkorpar jag följt genom åren som sett till att blivit avstängda eller helt enkel bara försvunnit när dom spelat ball-allan och sedan blivit likviderade några dagar/veckor senare.

1) Det där håller inte som anklagelse. Det där kan du ju bara ta ifrån luften och hitta på. Skillnaden är att dina förutsägelser är ju dokumenterade här på forumet. Mer bestämt, du har nämnt 3-6 miljoner dollar, 5 miljoner dollar och 8-10 miljoner dollar. Sedan när du har blivit pressad på detta så har du inte vågat stå för dina prisförutsägelser. Ja, jag kan tänkas vara någon som har torskat rejält eller så är jag inte det. Anklagelser (påståenden) av det här slaget utan bevis Leaston? De kan avfärdas utan bevis.

2) Kan du belägga att jag har blankat vid 330 USD per aktie eller drog du det bara ur röven?

3) Inser du att det går att fejka ihop bilder på nolltid? Titta hur jag slarvigt ändrade priset som du köpte in på... nu är detta en slarvigt fejkad bild och inköpsdatumen är givetvis inte korrekta men detta illustrerar hur enkelt man kan fejka köp och säljordrar online. Om jag gjorde detta som okunnig på så kort tid. Tänk dig någon som har tränat lite på det. Därför bad jag dig installera bandicam och spela in med VIDEO alla dina köpordrar för då kan man se sanningen för vad den är. Att bara visa dina låga köp, säger inget om de höga .

https://imgur.com/a/C4A4fvN

Vi kan därmed avslå din bild som bevisning. Hoppsan då.

4) Köpte du in vid 380-390 ish eller inte? Varför kan du inte svara på frågan?

Du använder dig av projicering. En klassisk taktik när du blir överrumplad.

Tji fick du!
Senast redigerad av TrixpelleTrollkarl 2025-01-05 kl. 12:55.
Citera
2025-01-05, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Hur såg tankeprocessen ut när du valde att blanka MSTR, som numera är ett slags hävstång på bitcoin, mitt under hausse-fasen av bitcoins halveringscykel?

Att hitta på att jag är någon utan bevis kan avfärdas utan bevis.
Citera
2025-01-05, 12:44
Medlem
Citat:
Att hitta på att jag är någon utan bevis kan avfärdas utan bevis.

Ok, så du har inte blankat MSTR?

(Det är för övrigt uppenbart att du är samma person som tidigare användare med liknande namn.)
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-01-05 kl. 12:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in