Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-07, 16:26
Från Twitter:

JUST IN: President Trump considers 90-day pause in tariffs for all countries except China.

Räkna med återhämtning i det närmaste.
Citera
2025-04-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Att du är usel på placeringar vet vi redan

Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
samtidigt har du själv inte ens bemästrat att slumpa dig till 1M SEK.

Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Lider du av autism ? Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Harjulf

Där snackar vi dum i huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger

Have fun staying poor.

Citat:
Ursprungligen postat av Leaston

Idiot…

Hej,

Stopp.Belagg du har tidigare påstått att jag drar felaktiga slutsatser och inte generaliserar korrekt när jag påstår att det är uppenbart att flertalet personer här inte klarar av en dipp utan att gå till personangrepp.

Se ovan. Numera helt tveklöst att jag hade rätt.

Mvh
Citera
2025-04-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Hej,

Stopp.Belagg du har tidigare påstått att jag drar felaktiga slutsatser och inte generaliserar korrekt när jag påstår att det är uppenbart att flertalet personer här inte klarar av en dipp utan att gå till personangrepp.

Mvh

Det enda, alltså verkligen det enda du gör, är att provocera. Varför slutar du inte bara att skriva här? Vi fattar: du tror att BTC är en bluff. Jamendåså. Kul. Kan vi inte bestämma att vi stannar där?

Sen, om du får rätt någon gång i framtiden så lovar jag att du och snabbmatsmongot kan få ha disco i denna tråd - deal?
Citera
2025-04-07, 16:59
Medlem
Citat:
Hej,

Mvh

Haha!

Fast alla verkar vara riktade mot samma användare, så det verkar ju troligt att det lite grann beskriver sanningen. Eller?

Citera
2025-04-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harjulf
Det enda, alltså verkligen det enda du gör, är att provocera.

Provocera? Du menar att det är provokativt att jag, till skillnad från många i tråden, plockar fram orginaldokument direkt från SEC istället för att posta youtube-länkar i stil med "BITCOIN is the Best! Store of value!!!!!!!" (AKA BritishHODL-style som komiskt nog dyrkades av vissa i tråden).

Men visst, det är roligare med echo chamber där alla tror att Bitcoin ska till månen. Komiskt nog så ber ni aldrig folk som haft fel med hela tiopotenser att lämna tråden (japp, fanns en hel del som skrev att vi skulle vara på 250-500k nu, 2025, till och med en som nu tycks ha lämnat tråden som påstod att vi innan 2026 kommer vara på 1 miljon per USD).
Citera
2025-04-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Haha!

Fast alla verkar vara riktade mot samma användare, så det verkar ju troligt att det lite grann beskriver sanningen. Eller?

Snarare att det inte är så många med konträra åsikter i tråden i kombination med uppenbar ilska över uteblivna förhoppningar om 500k+ inom kort.
Citera
2025-04-07, 17:12
Citat:
Provocera? Du menar att det är provokativt att jag, till skillnad från många i tråden, plockar fram orginaldokument direkt från SEC istället för att posta youtube-länkar i stil med "BITCOIN is the Best! Store of value!!!!!!!" (AKA BritishHODL-style som komiskt nog dyrkades av vissa i tråden).

Men visst, det är roligare med echo chamber där alla tror att Bitcoin ska till månen. Komiskt nog så ber ni aldrig folk som haft fel med hela tiopotenser att lämna tråden (japp, fanns en hel del som skrev att vi skulle vara på 250-500k nu, 2025, till och med en som nu tycks ha lämnat tråden som påstod att vi innan 2026 kommer vara på 1 miljon per USD).

2025? Vi är i början av 2025, 250K+ är fortfarande very much in play.
Citera
2025-04-07, 17:31
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Hej,

Mvh

Inget säger att du är en pajas så bra som DENNA ENKLA BILD.
Du har dig själv att skylla så du behöver inte börja grina över det.

Återkom när Bitcoin når 0. Tills det sker så har du fel och gör bäst att hålla dig borta.
Citera
2025-04-07, 17:35
Medlem
Så länge vi håller oss över runt 74k (toppen från mars förra året) så är vi fortfarande i spel (sista spärren).
Ser ut som att vi studsade rätt bra ifrån där idag.

Dock börja golden cross på daily komma oroväckande nära nu.

----

Jag sitter dock lungt i båten. Har varit med i krypto alltför länge för att inte få spader, framförallt nu när resten av marknaden går åt helvete också. Hade vanliga marknade blomstrat nu istället så hade jag dock blivit lite orolig.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2025-04-07 kl. 17:37.
Citera
2025-04-07, 17:36
Avstängd
Citat:

2025 är inte slut än. Det här handelskriget kommer att lugna ner sig. Alla förlorar ju på det och det måste leda till en förändring inom några månader. Jag tror absolut att en ny ATH runt $250k i år, 2025, är realistiskt. Om vi når $250k i år då är inte en miljon dollar otänkbart inom ett par år. Vi kunde inte förutse detta läget med Trump för ett år sedan, ingen trodde att detta skulle hända. Nu drabbar det allt och alla inkl bitcoin.
Citera
2025-04-07, 17:42
Medlem
Leastons avatar
Ditt premiärinlägg i denna tråd när Bitcoin kostnade $19000
Citat:
Summa sumarum finns en överhängande risk att Bitcoin, liksom vissa altcoins redan gjort, rasa mot den absoluta botten ...

Nu är du inne och gottar dig att Bitcoin "rasat" ner till $79 000...
Citera
2025-04-07, 17:47
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Varje gång Bitcoin sjunker är Bitcoin-fansen jätteupprörda över att alla Bitcoin"hatare" påtalar hur mycket Bitcoin har tappat. Samma gäng är i extas för minsta lilla rörelse uppåt och ska peka ut hur någon minsann trodde att Bitcoin skulle tappa ännu mer!

BTC ca 65% tapp från ATH.
ETH ca 65% tapp från ATH.
Resterande mynt kring top 10 har 80-90% tapp från ATH.

Med tanke på market cap är det inga småsummor som måste in för att komma upp till det gamla priset. Oklart varifrån de pengarna ska komma. För att inte tala om de där magiska 100 000 dollar som de religiösa Bitcoin-fansen har tjatat om i åratal nu ...

2.5 år senare, och du har inte lärt dig någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in