Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-07, 14:47
Medlem
Tillbaka till relevant analys:

MSTRs nyligen släppta rapport till UNITED STATES SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION:

Citat:
We may not be able to regain profitability in future periods, particularly if we incur significant unrealized losses related to our digital assets. As a result, our results of operations and financial condition may be materially adversely affected

Källa orginaldokument:
https://assets.contentstack.io/v3/assets/bltf8d808d9b8cebd37/blt941a23a55f18d2b0/67f2f722e78a92adc130dcaf/form-8-k_04-07-2025.pdf

Som ett lite mysigt tillägg, redan innan nuvarande dippp såg det ganska mörkt ut:

Citat:
For the quarter ended March 31, 2025, we incurred an unrealized loss on digital assets of $5.91 billion
Citera
2025-04-07, 15:07
.
Senast redigerad av MrTyger 2025-04-07 kl. 15:10.
Citera
2025-04-07, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
.
Nej, orginaldokumentet jag länkar till är från idag. 7 april, 2025.

Citat:
CURRENT REPORT
PURSUANT TO SECTION 13 OR 15(d)
OF THE SECURITIES EXCHANGE ACT OF 1934
Date of Report (Date of earliest event reported): April 7, 2025

Varför raderade du ditt inlägg:

Citat:
Detta är sedan 2024, Michael Saylor klargjorde 18/2-2025:

https://www.binance.com/en/square/post/20489105404090

Michael Saylor clarifies that @Strategy hasn’t sold any Class A common stock and did not buy Bitcoin last week.

The company still holds 478,740 $BTC, purchased for around $31.1 billion at an average price of $65,033 per coin

Standard dikeskörning från din sida alltså.

Snacka om dikeskörning! Står inte ens för dina egna inlägg.

Nåja, bra att veta att det är meningslöst att föra dialog med dig då du raderar din felaktigheter och lögner.
Citera
2025-04-07, 15:16
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Nej, orginaldokumentet jag länkar till är från idag. 7 april, 2025.

Varför raderade du ditt inlägg:

Snacka om dikeskörning! Står inte ens för dina egna inlägg.

Nåja, bra att veta att det är meningslöst att föra dialog med dig då du raderar din felaktigheter och lögner.

Raderade för att jag upptäckte att ditt dokument är från idag vilket gjorde min postning irrelevant.

Resterande trams förtjänar ingen respons.
Citera
2025-04-07, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Raderade för att jag upptäckte att ditt dokument är från idag vilket gjorde min postning irrelevant.

Resterande trams förtjänar ingen respons.

Och hur kunde du upptäcka det: information var ju, enligt dig, från 2024?

Ja, just det. Du blev påkommen med att ljuga rakt av utan att ens läsa i dokumentet jag hänvisade till.
Citera
2025-04-07, 15:25
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Tillbaka till relevant analys:

MSTRs nyligen släppta rapport till UNITED STATES SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION:

Källa orginaldokument:
https://assets.contentstack.io/v3/assets/bltf8d808d9b8cebd37/blt941a23a55f18d2b0/67f2f722e78a92adc130dcaf/form-8-k_04-07-2025.pdf

Som ett lite mysigt tillägg, redan innan nuvarande dippp såg det ganska mörkt ut:

Marknaderna går ner, inget nytt så vad gottar du dig åt?
ALLA bolag som sitter på börsvärden har unrealized loss i Q1. Mest synd är det om dem som sitter tungt i tech stocks, inte dem med Bitcoin.
Hundratalsmiljarder dollar har raderats ut bara på USAs börser de senaste dagarna. Men haha, Bitcoin har gått ner 25%…

Bitcoin går ner pga tariffer, inte för att du eller någon annan skeptiker har haft minsta rätt om att Bitcoin är skräp.
Det var likadant under senaste bear market. Något år senare var Bitcoin tillbaka på ATH nivåer.

The joke is on you, liksom…
Senast redigerad av Leaston 2025-04-07 kl. 15:47.
Citera
2025-04-07, 15:52
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Håller inte med. Iom att alla förväntar sig en re-test så är det bättre att en sådan kommer så det inte uppstår osäkerhet i framtiden om det inte skall komma en.

74k kommer återtestas, minst en gång. Jag föredrar att det sker inom dom närmsta dagarna än om något år eller tre.
Ett halvt år senare, här kommer återtestet till slut. Hoppas nivåerna håller som stöd nu bara.
Citera
2025-04-07, 15:54
Medlem
Citat:
Ett halvt år senare, här kommer återtestet till slut. Hoppas nivåerna håller som stöd nu bara.

Varför vore det bra? Vill du inte ha rea och kunna köpa billiga Bitcoin? Vad hände med det narrativet? För en HODL-kille är det väl bättre ju billigare det är, eller?
Citera
2025-04-07, 15:58
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Varför vore det bra? Vill du inte ha rea och kunna köpa billiga Bitcoin? Vad hände med det narrativet? För en HODL-kille är det väl bättre ju billigare det är, eller?
Jag fyller på när det är rea, du behöver inte vara orolig. JAG är inte orolig och som jag tolkar många andra på detta forum så är inte dom det heller (Egoisten då kanske).

Återigen, the joke is on you, när du försöker göra dig lustig över att Bitcoin inte är på ATH nivåer…för stunden.
Citera
2025-04-07, 16:06
Medlem
Citat:
Jag fyller på när det är rea, du behöver inte vara orolig. JAG är inte orolig och som jag tolkar många andra på detta forum så är inte dom det heller (Egoisten då kanske).

Återigen, the joke is on you, när du försöker göra dig lustig över att Bitcoin inte är på ATH nivåer…för stunden.

Varför hoppas du då att: "nivåerna håller som stöd"?
Citera
2025-04-07, 16:08
Citat:
Och hur kunde du upptäcka det: information var ju, enligt dig, från 2024?

Ja, just det. Du blev påkommen med att ljuga rakt av utan att ens läsa i dokumentet jag hänvisade till.

Som vanligt har du fått byxorna nerdragna på detta underforum när du försökt triumfera i tillfällig dipp, denna gång av Leaston.

Citat:
ALLA bolag som sitter på börsvärden har unrealized loss i Q1. Mest synd är det om dem som sitter tungt i tech stocks, inte dem med Bitcoin.

Du har varit med här i tråden ett antal år nu och ständigt går du på pumpen sakmässigt såväl som ekonomiskt i jämförelse med standard bitcoiner.

Have fun staying poor.
Citera
2025-04-07, 16:23
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Varför hoppas du då att: "nivåerna håller som stöd"?
Gör dig inte dummare än du är.

Förövrigt, hur mycket är BTC upp sedan den lokala botten? Eller är det inte så intressant att diskutera som när den är ner från lokal topp?
Idiot…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in