2025-01-30, 15:43
  #21001
Medlem
Spaningen räntesänkning denna gång från USA var väntat, få de nästa gång vad som händer
Citera
2025-01-30, 19:48
  #21002
Medlem
Glossuss avatar
Grayscale lanserar en ETF bestående av Bitcoin miners..
https://news.bitcoin.com/sv/grayscale-lanserar-etf-for-bitcoin-gruvdrift-medan-gruvindustrin-star-infor-massiv-tillvaxt/
Citera
2025-01-31, 00:25
  #21003
Medlem
Glossuss avatar
Cipher Mining upp 19% i aftermarket. Boom schakalak..
https://finance.yahoo.com/quote/CIFR/
Citera
2025-01-31, 01:06
  #21004
Medlem
https://www.treasurydirect.gov/auctions/upcoming/
Det fjärde året upprepar sig alltid, 423b$ ska tryckas eller i mer ekonomiska termer, QE begins.

Kommer bli rally i Feb +40%, om du inte vill äga BTC köp spots iaf.
Citera
2025-01-31, 20:25
  #21005
Avslutad
Fort ner nu. Ska se om de når 101 och 100.
Citera
2025-01-31, 21:20
  #21006
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Fort ner nu. Ska se om de når 101 och 100.
Max pain för bitcoinoptionerna som går ut idag är 98k så det är nog inte helt omöjligt. Frågan är ju vad som krävs för att vi ska nå den sk banana zone. Kryptovänlig regering i usa verkar åtminstone inte vara tillräckligt. 2021 så kraschade det när alla satt och tillbad plan b och väntade på the god candle. Kan nog vara en bra idé att börja säkra lite vinster redan nu.
Citera
2025-02-01, 15:29
  #21007
Medlem
hazenectars avatar
Vad säger hodl:arna i tråden om det här:

https://x.com/Bitcoin_Teddy/status/1885447733483384970?t=zepmz9UQbRzPiXLLl0Tx3g&s=19

Fick Bitcoin precis dödskyssen? 😬
Citera
2025-02-01, 20:57
  #21008
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Fort ner nu. Ska se om de når 101 och 100.

Trippelbotten på ~101 500. Det borde hålla, eller hur Kalle?
Citera
2025-02-01, 21:57
  #21009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Vad säger hodl:arna i tråden om det här:

https://x.com/Bitcoin_Teddy/status/1885447733483384970?t=zepmz9UQbRzPiXLLl0Tx3g&s=19

Fick Bitcoin precis dödskyssen? 😬

En tillfällig svacka är eller var nog oundviklig efter detta uttalande, men samtidigt var det ett sätt för honom att inte tycka att MSTR är något att satsa på. Jag har svårt att tro att MSTR kommer att gå väldigt bra samtidigt som bitcoin går väldigt dåligt. Förhoppningsvis kan denna motsägelse neutralisera den inverterade Cramereffekten något. Men Cramers björnkramar är otäcka och inget att ta lättvindigt.
__________________
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-02-01 kl. 21:59.
Citera
2025-02-01, 21:59
  #21010
Medlem
Glossuss avatar
Det logiska vore att mer stålar trillar in i Bitcoin när allt fler får erfara hur hopplöst osäker valfri alt visar sig vara..
Citera
2025-02-01, 22:01
  #21011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Det logiska vore att mer stålar trillar in i Bitcoin när allt fler får erfara hur hopplöst osäker valfri alt visar sig vara..

Till nästa cykel tror jag detta kommer att vara tydligt om det inte blir någon riktig altsäsong denna gång. Jag när fortfarande en förhoppning om att det inte blir så mycket mer av altsäsong än vi redan har sett.

Gillade den här:

https://x.com/TuurDemeester/status/1884716366755770595/photo/1
Citera
2025-02-01, 22:07
  #21012
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Till nästa cykel tror jag detta kommer att vara tydligt om det inte blir någon riktig altsäsong denna gång. Jag när fortfarande en förhoppning om att det inte blir så mycket mer av altsäsong än vi redan har sett.

Gillade den här:

https://x.com/TuurDemeester/status/1884716366755770595/photo/1

Du såg väl mitt kommentar till skribenten som länkade till tweeten (eller Xen) först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in