Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-23, 06:20
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Benjamin Cowen är ju dock ungefär lika pricksäker som mmcrypto.

MMCrypto lyckades bli miljardär på att trada crypto bara ett fåtal år, från att ha varit taxichaufför. Men han är alltså inte pricksäker ..
Citera
2024-04-23, 07:44
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar

Judehatarn lever du förresten? Eller blev du så REKT när du försökte shorta marknaden med hävstång i samband med att ETF:erna sjösattes att du aldrig återhämtade dig igen?
Gemensamt för folk som Judehataren, Lund-no-go-zone, Kryptonitmannen, Stoix och alla som garanterar nergång är att dom, efter ha blivit rekt, slutar som Avstängda på forumet.

Intressant observation bara. Smushkush är den enda som är still going strong (vilket förstås hedrar honom), men jag blir inte förvånad om han sällar sig till de övriga plötsligt.
Citera
2024-04-23, 08:12
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
MMCrypto lyckades bli miljardär på att trada crypto bara ett fåtal år, från att ha varit taxichaufför. Men han är alltså inte pricksäker ..

Förvånad att du inte drar upp Mån-Kalle som exempel på "lyckade trejders" då han hör till samma kategori som "mmcrypto".
Citera
2024-04-23, 09:33
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
Förvånad att du inte drar upp Mån-Kalle som exempel på "lyckade trejders" då han hör till samma kategori som "mmcrypto".

Jag lyssnar inte på någon av dem. Jag vet att Hazenectar följer Moon Carl troget men det gör inte jag.

Influencers som jag lyssnar regelbundet på:

CryptosRUs
Lark Davis
Invest & Answer
Fred Krueger

Vilka lyssnar du på?
Citera
2024-04-23, 17:42
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Jag lyssnar inte på någon av dem. Jag vet att Hazenectar följer Moon Carl troget men det gör inte jag.

Influencers som jag lyssnar regelbundet på:

CryptosRUs
Lark Davis
Invest & Answer
Fred Krueger

Vilka lyssnar du på?

Lägger relativt lite tid på att "lyssna", det finns vettigare saker att lägga sin fritid på, speciellt då jag bara hodlar och månadssparar (est. 2017).
InvestAnswers - främst för att han håller koll på nyheter. "Modelleringen" är dock minst sagt tveksam, och hans samarbeten med andra profiler håller jag mig undan - speciellt Larsson.
Fred är bra, kort och koncist.
Kinesen och babyfacet verkar mest hålla på med shitcoins?
Podcasts: What Bitcoin did och The Freedom Footprint Show.
Citera
2024-04-23, 22:47
Medlem
Chili-cheese19krs avatar
Nu försöker vi hålla 66.000 dollar och hitta support.
Innerst inne hoppas jag på dtt riktigt blodbad för extra påfyllning men den tiden är förbi. Iallafall känslan.
Citera
2024-04-23, 23:30
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chili-cheese19kr
Innerst inne hoppas jag på dtt riktigt blodbad för extra påfyllning men den tiden är förbi. Iallafall känslan.

Vadå hitta support? 61k är support på dagen och 73k är motstånd. Tills priset rör sig förbi någon av ovannämnda med momentum så befinner vi oss i ingenmansland. Season of the crab - chop chop
Citera
2024-04-24, 12:03
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chili-cheese19kr

Förövrigt var det blodbad på altcoin-sidan för bara en dryg vecka sedan. Guldläge om man inte tvunget måste ha just majsen och är villig att tolerera lite högre risk.
Citera
2024-04-24, 12:56
Jag trodde på ett nedställ efter halveringen, ett nedställt till under 60K. Där hade jag fel. Nu verkar handeln lugnat ner sig ett tag. Vet inte hur det går på kort sikt men siktet är enligt mig inställt norrut åtminstone senare i år.
Citera
2024-04-24, 22:25
Medlem
Kalle81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Jag trodde på ett nedställ efter halveringen, ett nedställt till under 60K. Där hade jag fel. Nu verkar handeln lugnat ner sig ett tag. Vet inte hur det går på kort sikt men siktet är enligt mig inställt norrut åtminstone senare i år.

Nej nu går det ner 63000 nu. hoppas vi vänder vid 60, 62,,följer trendlinjen upp. Annars, finns inget stopp förrän 40000
Citera
2024-04-25, 05:55
Medlem
Chili-cheese19krs avatar
Löning idag för dem flesta. Hur mycket går ni in med? Svenska kronan är ingenting att hurra över just nu. 14 för lite komjölk.

Hur mycket går ni in med, kursen ligger på skrivande stund på ca 64.500$.

En polare vill köpa BTC anonymt. Någon som känner till en grym hemsida för ändamålet?
Citera
2024-04-25, 08:29
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Kopplar din text till Topic med frågan: Hur står sig Coinbase-aktien gentemot BTC, har du koll?
Coinbase har liksom MSTR (och en till relevant som jag tappat namnet på) krossat Bitcoin i denna bull run.
MARA och miningföretag har underpresterat Bitcoin.

Men vad händer i en bearmarket måste ju vägas in när man gör en helhetsbedömning.
Vad vi vet är att Coinbase ändå gjorde $3B i vinst under förra bear market ($8B i denna bulll market). MSTR gör ju trygga $500 miljoner i vinst per år på sin core-business.

När vi ändå är inne på MSTR så finns det ju ett påskägg där och det är ju att dom utvecklar någon killer app på Bitcoin. Jag menar, dom är ett mjukvaruföretag och har allt att vinna på att ta fram något sådant där. Kanske något för att skala Bitcoin som betalningslösning, eller något kring att göra det lättare för företag att äga/skaffa egna Bitcoin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in