2019-04-28, 04:23
Medlem
Jag har då funderat på att införskaffa mig en Moncler keps då jag tycker att den är stilig, och vet att den är utav hög kvalite.

Frågan lyder däremot, är Moncler blattestämplat? Som majoriteten av märkena folk bär runt på nu för tiden. Jag vill gärna undvika att ses som någon jag inte är dvs pga hur jag klär mig. Men det är nog rätt svårt i sverige

Jag tycker förövrigt att Moncler har väldigt snygga designs och även Balmain etc.

Vad tycker ni om dessa överklass märkena? Behöver inte bara vara just Moncler o Balmain.
Citera
2019-04-28, 04:35
Bannlyst
Överklassmärken är det enda jag har på mig Nike Adidas Puma osv osv
Citera
2019-04-28, 05:14
Medlem
OHSCHNAPs avatar
Moncler är blattestämplat men mest när det kommer till jackorna. Vet inte hur det är med kepsar, aldrig sett vuxna män ha på sig det.
Citera
2019-04-28, 09:32
Medlem
Överklassmärken? Då får du söka lite noggrannare....
Citera
2019-04-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Överklassmärken? Då får du söka lite noggrannare....
Jasså? vad klassar du som överklass?
Citera
2019-04-29, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenagrabbz
Jasså? vad klassar du som överklass?

Är man nordeuropeisk överklass bär man normalt inte märken med synliga loggor. Är man rysk eller arabisk överklass är det en annan sak.

Och ja, Moncler är ungefär lika mycket "överklass" som Stone Island nuförtiden. Blatteuniform och stendött.
Citera
2019-05-11, 02:36
Medlem
Padoops avatar
Moncler har väl aldrig varit ett överklassmärke, skulle mer klassa det som ett märke för nyrika, likt många andra märken där det skyltas med logotyperna.. Balmain har rätt många snygga plagg men undviker helst det märket sedan 90% av alla ghettopajaser bär en viss T-shirt. Antingen svart eller vit med BALMAIN tryckt över hela bröstet. Antar att de flesta är kopior, men de har än en gång lyckats förstöra ett märke. Likt de gjort med Parajumper, Phillipp Plein, Versace etc..
Citera
2019-05-11, 14:02
Medlem
Phil.Hs avatar
Är inte Moncler lika mycket tenstakostym som adidas? Stora loggor är inte överklass, det är whitetrash.
Citera
2019-06-11, 21:01
Medlem
Moncler är inte "blattestämplat" som många andra säger, dock är Canada Goose och Parajumpers det enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in