2022-08-16, 08:53
  #1057
Medlem
LouizCyphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Hon fnaskar kolla rosa sidan

Vaddå? Trollar du bara eller vad är det för namn hon skulle ha där? Länka i så fall.
Citera
2022-08-16, 11:35
  #1058
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Hon fnaskar kolla rosa sidan
Upp med länk.
Citera
2022-08-16, 13:45
  #1059
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Detta borde vara ett wake up call, polisen är infiltrerad. Idioten M*rtin H*rz ( A, E ) har kärat ner sig i denna wt slyna och omedvetet spillt information till kriminella.

När jag läser förhöret med H*rz får jag en känsla av rådande slapphet gällande vilket umgänge poliser befattar sig med.

Sånt här förekommer säkerligen kontinuerligt. Idioter till hästsvansväktare och poliskvinnor som kärar ner sig i slöddret och sedan manipulerar sina manliga simp kollegor till att spilla information.

Jag undrar hur polisen själva utrett Martin. Att ingå i arbetsgruppen i ärendet och kvittra så pass som han gjort till den misstänktes flickvän känns som ett hyfsat tjänstefel. Detta styrks ju av hans eget vittnesmål men även i det av Bella påkallade förhöret där hon berättade hur hon fick reda på att Ala var efterlyst. I det förhöret säger hon att Martin berättat att polisen har span på henne.

Vidare känns det lite sisådär att hennes kompisgäng bestående av åtminstone en polis diskuterat med Martin avseende en av kvinnornas män som tydligen satt inlåst och som de ville ha hjälp med. Inte för att jag är förvånad men ändå.

Vad har efter detta hänt med polisen Martin?

Annars tycks Bella gilla att bli påsatt vad det verkar vilket i sig kanske inte är så konstigt. Men man undrar ju hur många ggr de hade ”sex en sista gång”.

En annan sak jag funderar på är varför hon uppgett en c/o adress till sin arbetsgivare CSG i sina personuppgifter.
Citera
2022-08-16, 14:56
  #1060
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AllarN
Dagboksblad Attunda TR B 1248
https://minfil.com/Sch26fk8n8/Attunda_TR_B_1248-19_Dagboksblad_2019-04-29_pdf

Häktad: Isabe* Skog*und med fler.
Varför får jag bara upp att websidan ej kan nås?
Citera
2022-12-26, 15:14
  #1061
Medlem
farbrorstuarts avatar
Ryktet säger , Att hon var tillsammans med Dumle. Hon gick från en idiot till en annan.
Citera
2022-12-26, 15:23
  #1062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Ryktet säger , Att hon var tillsammans med Dumle. Hon gick från en idiot till en annan.

Skulle inte alls förvåna mig om den gamla blattemadrassen knullat honom. Vad gör det lilla ludret idag?
Citera
2022-12-26, 15:26
  #1063
Medlem
Det är så här kvinnor funkar och det är superbra enligt Hordan Bitch Peterson.
Citera
2022-12-26, 17:44
  #1064
Medlem
farbrorstuarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Skulle inte alls förvåna mig om den gamla blattemadrassen knullat honom. Vad gör det lilla ludret idag?


Det lilla ludret sörjer troligtvis. Annars är hon nog springis till ghettoniggers
Citera
2022-12-28, 18:44
  #1065
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Det lilla ludret sörjer troligtvis. Annars är hon nog springis till ghettoniggers

Regeringen borde införa arkebusering som statligt straff för kvinnor som henne. Vidriga landsförrädare.
Gullar man med arabiska gruppvåldtäktsmän eller kriminella blattar, så har man förbrukat sin rätt att kalla sig svensk.
Citera
2022-12-28, 19:23
  #1066
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Ryktet säger , Att hon var tillsammans med Dumle. Hon gick från en idiot till en annan.
Ryktet säjer att hon oljar många stockar och sjunger som en kanariefågel när hon kan.
Citera
2022-12-28, 19:24
  #1067
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Det är så här kvinnor funkar och det är superbra enligt Hordan Bitch Peterson.
Hade inte kvinnor varit såhär så hade den mänskliga arten inte överlevt idag
Citera
2022-12-28, 19:30
  #1068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Hade inte kvinnor varit såhär så hade den mänskliga arten inte överlevt idag

Säg det när evolutionen kommer och knackar på din dörr och din syster blir våldtagen av Daim. Superbra! Sitter och gråter och knaprar piller. Samt klarar inte av sina egna värderingar. Men de får väl gotta ner sig i sin hormisär. Fortsätt bli våldtagna! Ni funkar ju bara sådär. Lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in