Svara
  • 2
  • 3
2019-04-27, 21:06
Medlem
NicotinSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligsynonym
Det sägs att syra verkligen vänder ut och in på psyket.

Riktigt kuslig läsning med demoner och att vara fast på samma station i evigheter...

Ta dig samman och försök försonas med din familj. Du behöver inte förlåta/ glömma skiten som hänt. Men det hjälper dig om du accepterar och börjar bearbeta gammalt bagage.

Håll dig undan syra tillsvidare.

Fick den insikten efter detta, man måste resa sig upp ur askan och ta tag i sig själv.
Citera
2019-04-27, 21:11
Medlem
NicotinSativas avatar
Citat:
Skulle säga att de troligen var lustgasen på dansgolvet (mitt i peaken av LSD'n och sen rökat på de) som fick bägaren att rinna över. Ingen höjdare att springa runt ensam på t-banan heller i det skicket, hjärnan måste fått blackout några gånger av stressen.

precis, misstänkte det också

tog mer än vad jag visste var nog och stress orsakar mer signaler i hjärnan så det blev svart och jag levde i min egna värld
Citera
2019-04-27, 21:23
Medlem
NicotinSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
fullständigt sneat.
hade aldrig vågat röra lsd efter en sån historia om jag varit ts.

Gjorde det en gång till ett år efter detta, inget speciellt hände men jag fick insikten att den tiden att trippa som jag gjorde är förbi nu
Citera
2019-04-27, 22:29
Medlem
Jeltzins avatar
Satan vad läskigt. Känner igen perioder när jag var nere i koks-träsket och blandade med gräs och annat skit. Man kan verkligen se mörka sidor av livet och det känns helt som verkligheten. Vi alla har ju en förmåga att påverka våra relationer och andras medvetande, och när man får sådant jävla okontrollerbart mörker hos än själv tror jag faktiskt man kan plocka fram mörker hos andra (därav hur folk reagerade mot dig). Jag tror inte det är 100 % inbillning. Jag har tappat bort mig själv ordentligt och verkligen fått se hur andra runtomkring kan förvandlas till monster.

"'aja jag är död så det är lika bra att bara dansa vidare'' - skrattade högt åt detta. Uppgivenhet på hög nivå men ändå försök att hitta mening med det. Människans kärna!

Men det som är det fina i kråksången är att det finns ett jävla mörker, men det finns också ett ljus. Och jag tror verkligen att för att man ska kunna uppleva och sprida ljus, måste man ha tampats med mörkret. Finns inget ljus utan mörker så att säga.
Citera
2025-06-03, 07:29
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jävligt detaljerad rapport måste ja säga! Låter riktigt osoft men som du själv är inne på så var förutsättningarna riktigt dåliga.

Själv skulle jag aldrig ta syra på nåt rejv med massa okända skummisar.

Garvade högt när jag läste att du trodde du kunde trolla fram en cigg😄😄😄
asså fattar inte folk men håller med alla ska inte ta syra, jag själv älskar lsd, tagit flertals gånger över 1300 ug, rekommenderar det inte för någon dock, för du är inte i denna planet längre utan kan uppleva helt annat universum, när jag läser hans trip report låter som att han helt enkelt fick en dålig tripp, mycket har med set and setting att göra liksom, men nu för tiden så tar jag sällan löver 500 ug om man är på rave, tillcohmed det är för mycket ibland, man kan inte se verkligheten :P men om man är van så så fungerar 400 ug är lagom om man är ute men man ska ha bra folk med sig ifall man råkar att få en sne hänt mig en gång men då hade jag fått i mig ca 1600 ug ren lsd kirstall, men som tur hade an kompis som kom med en butt load utav tripp killers så nyjrade man till inom 1-1.5 timmar men är vikgigt om man inte vet exat vad för dos det är och man inte har gjort sina lappar själv liksom om man har oturen köper en lapp på en rave man vet aldrig vad för dos det kan vara oftast är dom utav folk som säljer på såna ställen 99% av gångerna underdosed, men om man ska ta lsd, och man vet man inte klarar av det eller det är första gången, se till ha en tripp sitter och även tripp killers tillgängligt

haha aa skrattade också det med ciggen, men han bart inte helt väck verkar som att han endast fastnade i en time loop :P
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in