Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Jävligt detaljerad rapport måste ja säga! Låter riktigt osoft men som du själv är inne på så var förutsättningarna riktigt dåliga.
Själv skulle jag aldrig ta syra på nåt rejv med massa okända skummisar.
Garvade högt när jag läste att du trodde du kunde trolla fram en cigg😄😄😄
asså fattar inte folk men håller med alla ska inte ta syra, jag själv älskar lsd, tagit flertals gånger över 1300 ug, rekommenderar det inte för någon dock, för du är inte i denna planet längre utan kan uppleva helt annat universum, när jag läser hans trip report låter som att han helt enkelt fick en dålig tripp, mycket har med set and setting att göra liksom, men nu för tiden så tar jag sällan löver 500 ug om man är på rave, tillcohmed det är för mycket ibland, man kan inte se verkligheten :P men om man är van så så fungerar 400 ug är lagom om man är ute men man ska ha bra folk med sig ifall man råkar att få en sne hänt mig en gång men då hade jag fått i mig ca 1600 ug ren lsd kirstall, men som tur hade an kompis som kom med en butt load utav tripp killers så nyjrade man till inom 1-1.5 timmar men är vikgigt om man inte vet exat vad för dos det är och man inte har gjort sina lappar själv liksom om man har oturen köper en lapp på en rave man vet aldrig vad för dos det kan vara oftast är dom utav folk som säljer på såna ställen 99% av gångerna underdosed, men om man ska ta lsd, och man vet man inte klarar av det eller det är första gången, se till ha en tripp sitter och även tripp killers tillgängligt
haha aa skrattade också det med ciggen, men han bart inte helt väck verkar som att han endast fastnade i en time loop :P