2019-04-25, 06:53
Medlem
Använder Absolut Torr en gång i veckan med bra effekt.

När jag duttar på Absolut Torr på kvällen så blir jag alltid torr i munnen när jag vaknar nästa dag. Typ riktigt torr/"slemmig" i käften.

Är detta normalt?

Får ni samma sak, ni som använder Absolut Torr?
Citera
2019-04-25, 09:51
Medlem
mr_algots avatar
Jag började få hjärtklappning efter ett tag när jag använde absolut torr. Nu svettas jag hellre... har inte varit med om torr mun dock.
Citera
2019-04-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr_algot
Jag började få hjärtklappning efter ett tag när jag använde absolut torr. Nu svettas jag hellre... har inte varit med om torr mun dock.
Oj är det en bieffekt av aluminiumklorid?

Finns det folk här, läkare eller dylikt som har insikt på varför just Absolut Torr gör mig Torr i munnen dagen efter men resterande dagarna så är de som vanligt.

Är det att svettet inte kan ta vägen någonstans eller har de att göra med aluminiumkloriden.
Enligt företaget ska inte aluminumklorid kunna tas upp utav kroppen utav fungerar genom att "täppa" till eller har jag fel?
Citera
2019-04-25, 19:37
Medlem
shitmagnets avatar
Vet inget om produkten ifråga men.... Varför tycker man att det är konstigt att man får bieffekter av en produkt som tvingar tillbaka en av kroppens naturliga reaktioner?

Hjärtklappning och muntorrhet låter f.ö som ångestsymtom.
Citera
2019-04-26, 14:26
Medlem
mr_algots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Vet inget om produkten ifråga men.... Varför tycker man att det är konstigt att man får bieffekter av en produkt som tvingar tillbaka en av kroppens naturliga reaktioner?

Hjärtklappning och muntorrhet låter f.ö som ångestsymtom.

Haha, möjligt att det var ångest men det började komma några veckor in i användning av AT och jag har inte varit med om det sedan jag slutade. Kan inte säga att jag känt mer eller mindre oro i övrigt
Citera
2021-02-15, 08:23
Medlem
Har också märkt av detta, är det någon som vet vad som orsakar muntorrhet?

Applicerar jag det på kvällen innan så vaknar jag upp med en jävligt torr mun.

Är det någon annan som känner igen sig eller vet vad det kan vara?
Senast redigerad av V4rg3n 2021-02-15 kl. 08:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in