2019-04-25, 06:19
Medlem
Benramin567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Svenskar har inte svart hår vilket gett avtryck i språket genom ordet "svartskalle" som benämnning för invandrare. Soneby är ett uppenbart taget namn. Karln har svart hår och svart skägg. Dra dina egna slutsatser om hur "svensk" han är.
Svenskarnas Partis partiledare hade kolsvart hår. Alla svenskar är inte blonda.
Citera
2019-04-25, 06:54
Medlem
salty-sailors avatar
Ska han misshandls hela det Norska skidlandslaget med? Dom har ju samma symbol på sina kläder
Citera
2019-04-25, 06:58
Medlem
Svastika är också en gammal fin symbol.

Skit ska skit ha. En ursvenska tradition äldre än demokratin.
Citera
2019-04-25, 07:04
Medlem
Martin Soneby är en liten hen fjolla och alltid varit .
Det enda han åstakommit är väl fortfarande hans lågvattenmärke till podcast AMK som jag inte kan begripa ens folk tar sig tid och lyssna på ? Där hela Stockholms stand up inavel samlas för runkbullar .
Nej ! Jag avskyr detta lilla äckel och nu blev jag fan ännu mer hatisk .Vilken jävla pajas !!!
Citera
2019-04-25, 07:11
Medlem
Visar väl bara hur svaga nmr är, hade de varit farliga på riktigt, som t.ex AFA/RF så hade det blivit hembesök på Fridhemsplan redan.
Det finns en anledning till att Säpo betraktar vänstern som farligare för demokratin.
Citera
2019-04-25, 07:23
Medlem
Yxherrens avatar
Här har vi alltså en fullvuxen man som åker tunnelbana och fotograferar småkillar som har en annan åsikt än han själv. Han lägger sedan upp bilden på nätet för att försöka förnedra pojken.

Sedan på Twitter börjar han raljera om att han "lät honom" passera utan stryk, eftersom han är så ung. Vidare säger han till en svensk man att denne inte bör visa sig i "hans" län, Stockholm. Han menar också på att våld mot oliktänkande är bra.

Vilken jävla pajas, inte mycket testosteron i honom inte.

Vilket land är det hans föräldrar flytt från, för att deras vuxna son ska kunna förtrycka småkillar på tunnelbanan som tycker annorlunda?

Jag kan inte ens föreställa mig att försöka häckla någon på tunnelbanan som, enligt mig, har vidriga åsikter. Framförallt inte om det är någon som fortfarande är i puberteten. Framförallt inte om jag inte ens är i mitt eget land..

Absurt och sorgligt.
Citera
2019-04-25, 07:34
Medlem
Bara en smutsig babbe som kände sig underlägsen.

Svenska grabben ska vara stolt. En förebild för alla svenska män.

Komiker... vem skrattar åt en sån undermänniska? Jävla avskräde. Av sympati kanske man smajlar åt hans hånfulla humor mot svenskar. Men i själen tycker vi synd om patrask som han och Özz.
Citera
2019-04-25, 07:38
Soneby i sitt esse. Han skulle aldrig vågat göra så här mot en vuxen karl
Citera
2019-04-25, 07:51
Bannlyst
Jag har röstat SD, svp och afs senaste valen men tycker ändå sonneby gör rätt.
Vad är syftet med tröjan och torshammaren? Att åka på spö av första bästa man över 80kg.
Nä, lessen men det duger inte.
Citera
2019-04-25, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog
Jag har röstat SD, svp och afs senaste valen men tycker ändå sonneby gör rätt.
Vad är syftet med tröjan och torshammaren? Att åka på spö av första bästa man över 80kg.
Nä, lessen men det duger inte.

Vilken jävla hård karl du måste va , alltså .... Soja i venerna likt Soneby .
Citera
2019-04-25, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Vilken jävla hård karl du måste va , alltså .... Soja i venerna likt Soneby .

Har jag fel?
Klär man sig i såna kläder får man räkna med bråk. Inget konstigt.
Citera
2019-04-25, 08:29
Medlem
Johan-Palms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laozhu
Visar väl bara hur svaga nmr är, hade de varit farliga på riktigt, som t.ex AFA/RF så hade det blivit hembesök på Fridhemsplan redan.
Det finns en anledning till att Säpo betraktar vänstern som farligare för demokratin.

Man blir inte "farlig" av att krossa rutor hos folk när de sover. Det kan vilken sojapojke som helst göra.

Hoppas Soneby tittar ut nästa gång Nordiska motståndsrörelsen har en flygbladsutdelning i Stockholm och försöker bryta några käkar. De brukar vara ganska duktiga på att försvara sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in