2019-04-24, 20:26
Medlem
fckmebackwardss avatar
Titt och tätt får man erbjudande att köpa ett fullt paket Viaplay konto, 500 kr för ett år bland annat.

När man väl swishat och får kontot så är det en Anna Svensson som äger kontot.

Min fråga är hur det hela egentligen funkar?

Jag förstår att det är illegalt men hur?
Citera
2019-04-24, 20:28
Medlem
Sök på IPTV
Citera
2019-04-24, 22:05
Medlem
Boosheids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckmebackwards
Titt och tätt får man erbjudande att köpa ett fullt paket Viaplay konto, 500 kr för ett år bland annat.

När man väl swishat och får kontot så är det en Anna Svensson som äger kontot.

Min fråga är hur det hela egentligen funkar?

Jag förstår att det är illegalt men hur?
Kan du inte dela konto med någon? Jag vet inte om det går med Viaplay, men med Cmore går det ju att streama två samtidigt.
Citera
2019-04-24, 23:12
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boosheid
Kan du inte dela konto med någon? Jag vet inte om det går med Viaplay, men med Cmore går det ju att streama två samtidigt.

Funkar med Viaplay med. Ingen aning om hur många skärmar det går med som mest, eller om det ens finns någon gräns. Men det står ju säkerligen på sidan om man nu orkar läsa, det gör inte jag just nu.
Citera
2019-04-24, 23:29
Medlem
Boosheids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Funkar med Viaplay med. Ingen aning om hur många skärmar det går med som mest, eller om det ens finns någon gräns. Men det står ju säkerligen på sidan om man nu orkar läsa, det gör inte jag just nu.

jag delar Cmore-konto med farsan. Det går att streama två samtidigt. Kan tänka mig att detsamma gäller Viaplay.

Jag tror inte att dom bryr sig. Hellre två personer på ett konto än två personer utan något konto alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in