2019-04-24, 18:46
Medlem
Hej på er
Min mcpro 2015 8gb minne, tar vansinnigt mycket minne när jag tittar på Atg.se, den börjar lagga efter en stund, tycker även att den är seg på andra live sidor.
har installerat om den, senast os, uppdaterad
den är helt ren på program.
vad kan man göra för att få den snabb igen.

Mvh scoob
Citera
2019-04-24, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoob
Hej på er
Min mcpro 2015 8gb minne, tar vansinnigt mycket minne när jag tittar på Atg.se, den börjar lagga efter en stund, tycker även att den är seg på andra live sidor.
har installerat om den, senast os, uppdaterad
den är helt ren på program.
vad kan man göra för att få den snabb igen.

Mvh scoob

Har du gått igenom "Vanliga frågor om Live-sändning/videoarkiv", finns lite tips där. Du hittar det på atg.se/hjalp/vanliga-fragor-om-live-sandning-videoarkiv
Citera
2019-04-24, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pr0nN
Har du gått igenom "Vanliga frågor om Live-sändning/videoarkiv", finns lite tips där. Du hittar det på atg.se/hjalp/vanliga-fragor-om-live-sandning-videoarkiv

Tack för svar
Allt det uppfylls som angives.
jag har aldrig haft problem innan på sidan, sedan datorn köptes ny. plötsligt så börjar det lagga och den där jäkla ringen börjar snurra.
Är jäkligt irriterande när loppen stannar mitt i

scoob
Citera
2019-04-24, 20:23
Medlem
heffaheffas avatar
Vilken webläsare använder du? Jag har en iMac 2014 och många gånger är live/video segt med både Safari o speciellt Firefox. Firefox kan bli hur segt som helst med många tabs. Chrome är den som funkar bäst för mig!
Citera
2019-04-24, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heffaheffa
Vilken webläsare använder du? Jag har en iMac 2014 och många gånger är live/video segt med både Safari o speciellt Firefox. Firefox kan bli hur segt som helst med många tabs. Chrome är den som funkar bäst för mig!

Tack för svar

Jag använder safari, jag får prova chrome oxå

scoob
Citera
2019-04-24, 20:51
Medlem
Citat:

Tack som bara den

Nu är det som innan

scoob
Citera
2019-04-24, 20:56
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoob
Jag använder safari, jag får prova chrome oxå
Vissa videoströmmar har fått min Safari på knä, dock inte Youtube. Det är som att Safari suger åt sig allt minne ju längre strömningen pågår tills allt minne är slut och dator är super seg. Samma med Firefox. Bara Chrome har funkat.
Citera
2019-04-24, 21:01
Medlem
Citat:
Vissa videoströmmar har fått min Safari på knä, dock inte Youtube. Det är som att Safari suger åt sig allt minne ju längre strömningen pågår tills allt minne är slut och dator är super seg. Samma med Firefox. Bara Chrome har funkat.

Precis så har det varit

scoob
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in