• 3
  • 4
2019-04-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Ladugårdslandstullen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Ladug%C3%A5rdslandstull

Som ligger vid Karlaplan?... Supernärra NGS....

Kul att du försöker gå någon annans ärenden men misslyckas totalt..
Citera
2019-04-25, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Som ligger vid Karlaplan?... Supernärra NGS....

Kul att du försöker gå någon annans ärenden men misslyckas totalt..

Och vad kul att du är helt humorbefriad. Jag är helt ointresserad av det där tramset. Något jag försökte illustrera med ovan inlägg.
Citera
2019-04-25, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Var inte elak mot dem som bor på Gärdet och är stolta över sin gratistidning ”Östermalmsnytt” eller vad den kallas. De vill så gärna tillhöra Östermalm och inte bara till dess stadsdelsförvaltning haha.

Danderyd är ju ganska schysst ändå med både Roslagsbanan och tunnelbanan vid Danderyds sjukhus.

Haha! Det är så jävla bisarrt, även inflyttande mediamän utan hiss i Ropsten får denna tidning...

Roslagsbanan är vidrigt för övrigt, fryser till is på vintern och är en bastu på sommaren... Som sagt, Norra Djurgårdsstan, stenkast ifrån Stadions tunnelbana. Hur mycket natur som helst bredvid sig, rådjursfamiljer som vandrar fritt i lill jansskogen bredvid sig.

Vill man bo i stan men fortfarande ha natur nära är NGS beslutet för dig.
Citera
2019-04-25, 23:37
Medlem
Citat:
Och vad kul att du är helt humorbefriad. Jag är helt ointresserad av det där tramset. Något jag försökte illustrera med ovan inlägg.

Absolut, jag är helt humorbefriad.. Kan du som komiskt geni förklara för en lekman vart humorn låg?
Citera
2019-04-25, 23:39
Medlem
Citat:
Absolut, jag är helt humorbefriad.. Kan du som komiskt geni förklara för en lekman vart humorn låg?

Du är humor. Tack!
Citera
2019-04-25, 23:40
Medlem
Citat:
Du är humor. Tack!

Jag vet att jag är ett humoristiskt geni, dock frågar jag dig vad du ansåg vara humor i ditt inlägg?
Citera
2019-04-26, 06:42
Medlem
Pershagen76s avatar
Citat:
Haha! Det är så jävla bisarrt, även inflyttande mediamän utan hiss i Ropsten får denna tidning...

Roslagsbanan är vidrigt för övrigt, fryser till is på vintern och är en bastu på sommaren... Som sagt, Norra Djurgårdsstan, stenkast ifrån Stadions tunnelbana. Hur mycket natur som helst bredvid sig, rådjursfamiljer som vandrar fritt i lill jansskogen bredvid sig.

Vill man bo i stan men fortfarande ha natur nära är NGS beslutet för dig.

Vi får se om du ändrar dig sen när du har fru och ett par barn. Då är det inte lika spännande att klämma in sig i en lägenhet.
Citera
2019-04-26, 14:10
Medlem
Tack för alla förslag, jag ska kolla upp dem alla.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in