2019-04-22, 13:37
Medlem
standardsvars avatar
Vad kan man välja ifall man vill ha något preparat som inte sliter för mycket på kroppen men som är ångestdämpande till bra pris?

Alkohol är billigt ifall man producerar det själv, men det sliter i mitt tycke för mycket på kroppen och bakfyllan kommer som ett hånfullt brev på posten.
Stesolid är min favoritmedicin, men jag hade velat komma billigare undan än 5kr/tabletten då 50kr om dagen blir för mycket när verkligheten brinner runt en.

Behöver tips för någon som är fattig utan eget boende. Jag odlar valmo när vädret möjliggör det, vilket är billigt och dessutom ger ett väldigt gott te. Men jag har inte lyckats få till en produktion som håller ett år för mig.

Cannabis fungerar inte för mig då jag enbart glider in i psykoser.
Citera
2019-04-22, 13:45
Medlem
Magnituds avatar
Kratom
Citera
2019-04-22, 13:53
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Vad kan man välja ifall man vill ha något preparat som inte sliter för mycket på kroppen men som är ångestdämpande till bra pris?

Alkohol är billigt ifall man producerar det själv, men det sliter i mitt tycke för mycket på kroppen och bakfyllan kommer som ett hånfullt brev på posten.
Stesolid är min favoritmedicin, men jag hade velat komma billigare undan än 5kr/tabletten då 50kr om dagen blir för mycket när verkligheten brinner runt en.

Behöver tips för någon som är fattig utan eget boende. Jag odlar valmo när vädret möjliggör det, vilket är billigt och dessutom ger ett väldigt gott te. Men jag har inte lyckats få till en produktion som håller ett år för mig.

Cannabis fungerar inte för mig då jag enbart glider in i psykoser.

Om du har så grov ångest så du behöver 10 stesolid per dag så borde du gå till läkaren.
Eller äter du så många för att du förutom att bli av med ångesten vill må extra bra så är du på väg rakt in i ett farligt missbruk.
Citera
2019-04-22, 14:01
Avstängd
Airwave92s avatar
Ssri
Citera
2019-04-22, 14:12
Medlem
standardsvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Kratom
Ska kika på vilken dagskostnad jag hamnar på. Men när jag har kikat på det tidigare så tycker jag inte att det har verkat kostnadseffektivt. Men jag kan givetvis ha hel fel.
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Om du har så grov ångest så du behöver 10 stesolid per dag så borde du gå till läkaren.
Eller äter du så många för att du förutom att bli av med ångesten vill må extra bra så är du på väg rakt in i ett farligt missbruk.
Jag har varit patient inom sjukvården på grund av psykisk ohälsa i över 10år. Använder stesolid för att ta mig upp ur sängen och för att orka leva, inte för ruset. Jag skulle dock ljuga ifall jag påstod att jag aldrig använt mer än nödvändigt någon gång. Men det primära är ändå för att orka leva.
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Ssri
Har ssri på recept redan.
Citera
2019-04-22, 14:14
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Ska kika på vilken dagskostnad jag hamnar på. Men när jag har kikat på det tidigare så tycker jag inte att det har verkat kostnadseffektivt. Men jag kan givetvis ha hel fel.

Jag har varit patient inom sjukvården på grund av psykisk ohälsa i över 10år. Använder stesolid för att ta mig upp ur sängen och för att orka leva, inte för ruset. Jag skulle dock ljuga ifall jag påstod att jag aldrig använt mer än nödvändigt någon gång. Men det primära är ändå för att orka leva.

Har ssri på recept redan.

Vad skriver läkaren ut för ångestdämpande till dig då?
Citera
2019-04-22, 14:42
Medlem
Vobblers avatar
Idag kan man ju köpa 1000-pack med serbisk Ksalol för en spottstyver. Och det biter bättre kan jag lova.
Citera
2019-04-22, 14:45
Medlem
standardsvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Vad skriver läkaren ut för ångestdämpande till dig då?
Har enbart gabapentin och inderal som ångestlindring. Vilket tyvärr inte fungerar tillfredsställande. Hade Stesolid på recept tidigare, men de nya läkarna har plockat bort den.

Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Idag kan man ju köpa 1000-pack med serbisk Ksalol för en spottstyver. Och det biter bättre kan jag lova.
Billigaste jag har fått tag i har tidigare varit ca 1500kr/1000-pack beroende på valutakurs. Men har inte hittat Ksalol (alprazolam) för det priset något nyligt.
Senast redigerad av standardsvar 2019-04-22 kl. 14:49.
Citera
2019-04-22, 14:59
Medlem
uh-huhs avatar
Motion,mat,sömn

Oavsettt piller så är dom hemska
Citera
2019-04-22, 19:52
Medlem
Det verkar inte finnas särskilt många kemiska kryckor som är hållbara i längden.
I alla fall inte utan relativt regelbundna tolerans-avbrott och liknande.

Har fixat ett kilo kratom. Har tidigare fått väldigt bra effekt av tre och fyra gram.
Hittar jag en batch eller samma "strain", kan det bli kostnadseffektivt.

Så, kratom hade jag gett ett försök.
Citera
2019-04-22, 23:29
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRAVAXA
Det verkar inte finnas särskilt många kemiska kryckor som är hållbara i längden.
I alla fall inte utan relativt regelbundna tolerans-avbrott och liknande.

Har fixat ett kilo kratom. Har tidigare fått väldigt bra effekt av tre och fyra gram.
Hittar jag en batch eller samma "strain", kan det bli kostnadseffektivt.

Så, kratom hade jag gett ett försök.
Det här kan fungera och det är billigt men som du säger ökar toleransen på kratom väldigt fort också, det bästa hade egentligen varit om TS kunde hålla sig på samma nivå med samma typ av substans, t.ex ett piller ksalol om dagen ifall det skulle hjälpa. Tyvärr funkar det ju inte så i verkligheten.
Citera
2019-04-25, 01:06
Medlem
Motorola80s avatar
Jag använder benso, Lorazepam, stavar, ksalol och ikto mot ångest!

Vill jag dock må ok men på en billig peng: Phenibuth, kratom, inderal.

Det är min reckomendation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in