2019-04-21, 05:14
Bannlyst
Utåt så är svensken "god", politiskt korrekt och vill framstå så "förstående" som möjligt, men är det egentligen så att de flesta svenskar innerst inne inte vill ha något med MENA-folket att göra? Någonsin?

Jag vet inte hur många gånger jag sett PK-svenskar slingra sig runt stirrande blattegäng ute på stan, som om de undviker pesten. Flyttar blattarna in i bostadsområdet så flyr svensken direkt. Skolan fylls med blattar? Svensken byter skola direkt. Jag har personligen sett svenskar som hatar allt som har med SD att göra och verkligen passionerat argumenterar invandringspositivt, skippa en buss och vänta på nästa för att den var full med blattar (trots att det finns lediga sittplatser). Nästintill komiskt. Det finns många fler exempel. Ni vet säkerligen vad jag menar och får gärna fylla på.

Är det så att de flesta svenskar innerst inne faktiskt avskyr MENA-folket och vill undvika dem till största mån?
Senast redigerad av NegerSkinka 2019-04-21 kl. 06:10.
Citera
2019-04-21, 05:35
Medlem
ReiseReises avatar
Ja min bästa vän sedan barndomen är ett praktexempel på detta. Under valen så sprider han SD hat så det bara ryker om det på facebook, och att SD kommer bli Sveriges undergång, och ska alltid moralisera kring alla våra vänner som har utländsk bakgrund, samt stoltsera med sina egna "värderingar".

Men under vanliga omständigheter så förargar han sig av hur vår tidigare småländska hemtrakt har blivit infekterat av blattegäng som hänger utanför butiker och stationer på kvällarna. Bara arabiska som hörs på bussarna, oro för sin flickväns säkerhet, samt oro för terrorangrepp.

De flesta svenskar vill vara bland rätt grupp, den "goda" gruppen. Man är bajsnödig för att bevisa det inför alla andra. Saker som "anti-rasist" är något man sätter på sitt CV, eller som en knapp på ryggsäcken.
Citera
2019-04-21, 05:45
Medlem
Jag avskyr mena-folket. Verkligen. Jag räds inte för att stå för det heller.
Citera
2019-04-21, 06:06
Medlem
Mr Bs avatar
Det är detta som menas med politisk korrekthet , godhetsknarkare , social justice warriors etc
Hycklare skulle jag dock kort och gott kalla det. Pågår över hela västvärlden och är typiskt grupp beteende , opportunism , hjälper inte av att vi är influerade av jantelag och överlag en rädsla för att sticka ut och konflikt .

Klart man avskyr alla ociviliserade element, barbarer som inte kan bete sig i ett samhälle av högre kultur, som är en belastning och direkt skadligt för den egna nationen.
Jag är starkt invandringskritisk , sverigevän, nationalist , men jag har goda vänner från Tanzania , Sydafrika och .. nä ingen riktig från Mellanöstern men vi tolererar varandra, jag hatar inte MENA folk , men jag vill inte se analfabeter , okultiverade smutsfolk invadera och föröka sig på svenskas bekostnad medan de raserar vårt kulturella arv . Det torde alla hålla med om och då även de som utåt sett pågrund av att de är svaga , rädda individer som aldrig vågat stå upp för någonting som inte majoriteten och Aftonbladet först har godkänt , dessa PK folk , ynkliga fega människor , ja de känner likadant .
Citera
2019-04-21, 06:49
Medlem
Avsky och avsky..
Dom är ju en klass för sig om man säger så. Nu råkar det bo en hel hög av dom i det här landet och även om deras kultur och religion har orsakat röta i hjärnan på dom och många inte kan uppföra sig som civiliserade människor så brukar jag så långt det är möjligt försöka avhålla mig från att hata andra människor. Men jag umgås inte med dom privat eller känner någon vidare samhörighet med dom nej det kan jag inte påstå.
Citera
2019-04-21, 07:05
Medlem
butofcourses avatar
Ja, de flesta skyr dem som pesten. Hatar SD officiellt, men har inga problem att uttrycka sitt avsky mot djuren från MENA.

Det förstår jag, vem kan gilla dem när de inte ens gillar sig själva?
Citera
2019-04-21, 07:16
Medlem
Människor som röstar på 7K är helt ok med flyktinghjälp, att hjälpa människor till ett bättre liv. Det har inget med att man gillar det folket som kommer hit eller inte. Förstår man inte att vissa människor behöver hjälp eller att man inte bryr sig så bör man heller inte ha rösträtt. En frisk vanlig människa hjälper andra människor, det är så det är.

Det som sedan händer är att politiker bryr sig nästan noll vad beträffar integration och hela den biten, MV som släpper in människor utan att kolla upp vad det är för något, myndigheter som inte får tillåtelse att sköta sitt arbete fullt ut (polisen och bullfika med armband t.ex). Om allt hade skötts på ett bra sätt så skulle det vara en stor skillnad på dagens samhälle. Skitfeldt regeringen som öppnade dörren på vid gavel och tillät MV att ta in precis vem som helst, man byggde inte en enda bostad, det började byggas 2 år efter Löfven röstats fram, eller liknande..Det är där problemet är och hatet uppstår, klyftorna ökar..allt pga politikerna.
Citera
2019-04-21, 07:23
Medlem
Sooks avatar
Jag känner en del invandrare och hatar de givetvis inte. Däremot är det ju skillnad på de som är skötsamma och de som inte är det. De som skapar kaoz har jag ingen större sympati för.
Citera
2019-04-21, 07:27
Bannlyst
Araber är som intorkat bajs, dom har inget här att göra. Tyvärr det jättelätt att få asyl i Sverige
Citera
2019-04-21, 07:28
Medlem
Att avsky en grupp människor är korkat. Däremot gillar jag inte MENA gängen som stryker omkring på stan och begår småstölder. Än värre med de som är inblandade i narkotikahandeln eller för den delen de som pepprar varandra med bly. Men i min tidigare tjänstgöring för kommun och stat har jag träffat några MENA personer som är värda all aktning . De har tillfört samhället betydligt mer än mången rasist här på Flashback. De kunde dessutom formulera sig på korrekt svenska.
Citera
2019-04-21, 07:40
Medlem
Clawdices avatar
Självklart.
Hade de gillat skiten så hade de bott i problemområdena.
Citera
2019-04-21, 08:13
Medlem
MicNak67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Utåt så är svensken "god", politiskt korrekt och vill framstå så "förstående" som möjligt, men är det egentligen så att de flesta svenskar innerst inne inte vill ha något med MENA-folket att göra? Någonsin?

Jag vet inte hur många gånger jag sett PK-svenskar slingra sig runt stirrande blattegäng ute på stan, som om de undviker pesten. Flyttar blattarna in i bostadsområdet så flyr svensken direkt. Skolan fylls med blattar? Svensken byter skola direkt. Jag har personligen sett svenskar som hatar allt som har med SD att göra och verkligen passionerat argumenterar invandringspositivt, skippa en buss och vänta på nästa för att den var full med blattar (trots att det finns lediga sittplatser). Nästintill komiskt. Det finns många fler exempel. Ni vet säkerligen vad jag menar och får gärna fylla på.

Är det så att de flesta svenskar innerst inne faktiskt avskyr MENA-folket och vill undvika dem till största mån?

Visst är det så, du är ett geni
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in