• 1
  • 2
2019-04-18, 02:12
Medlem
Hej...jag fick för mig att lägga i silver schampo i mitt hår när jag var bakfull, för att mina slingor hade blivit gula.

Dock så somnade jag i 5 timmar med det i och nu är mitt hår i horribelt skick, var några dagar sen nu och jag kan lätt dra ut 3-4 hårstrån med ett par fingrar och håret är torrt och strävt på många ställen.

Kommer ja börja tappa all hår och kommer de växa tillbaka eller har jag nu sabbat håret helt?
Citera
2019-04-18, 02:18
Medlem
Snyggt nickname du har passar din trådstart! Jag är en man men testa att blötlägga det i bärs. Alltså googla innan du avfärdar mitt förslag.
Citera
2019-04-18, 02:22
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Moroccan Oil Original Treatment är bra grejer.
Citera
2019-04-18, 02:23
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Snyggt nickname du har passar din trådstart! Jag är en man men testa att blötlägga det i bärs. Alltså googla innan du avfärdar mitt förslag.

+1

Det finns bara två sorters öl, Lager och Ale.

I det här fallet skulle jag ta Ale!
Citera
2019-04-18, 03:06
Avstängd
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Hej...jag fick för mig att lägga i silver schampo i mitt hår när jag var bakfull, för att mina slingor hade blivit gula.

Dock så somnade jag i 5 timmar med det i och nu är mitt hår i horribelt skick, var några dagar sen nu och jag kan lätt dra ut 3-4 hårstrån med ett par fingrar och håret är torrt och strävt på många ställen.

Kommer ja börja tappa all hår och kommer de växa tillbaka eller har jag nu sabbat håret helt?
Det var jävligt dumt, silvershampoo ska man ha i håret i 1-2 minuter, vilken färg blev håret? Lila? Ja du kommer tappa mycket hår och se ut som ett fågelbo i håret snart, stripigt som fan kommer det bli..speciellt om det var ett bra silvershampoo med...och om det inte tappas så kommer det vara torrt som bara den tills nytt hår växer ut! Om du är väldigt rädd om håret och är beredd att lägga ner pengar på att behålla det så rekommenderar jag dig att gå till frisören och berätta vad som har hänt och få dig en "olaplex" behandling = magi!
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Snyggt nickname du har passar din trådstart!
HAHA!! Sant
Senast redigerad av jjujju 2019-04-18 kl. 03:13.
Citera
2019-04-18, 06:50
Medlem
Ronilles avatar
Köp Silica kosttillstånd.

Inpackningar i massor

Håroljor för återfuktning

Och kanske fundera på klippa dig.
Citera
2019-04-18, 08:26
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:

du kan börja med att fixa nytt nick på fb, har ett förslag till dig: "Stripan".

Stripan, du behöver olja upp håret, moroccan är bra som nån sa.
Citera
2019-04-18, 13:32
Medlem
Parasomnis avatar
Köp olaplex nr.3 hemmabehandling så borde det lösa sig. Använd 1 gång i veckan eller sov med den en hel natt i håret o tvätta av på morgonen. Googla på det, den har räddat mitt hår ett flertal gånger
Och sen nåt bra balsam/olja
Citera
2019-04-18, 15:26
Medlem
Dissociatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen
+1

Det finns bara två sorters öl, Lager och Ale.

I det här fallet skulle jag ta Ale!

Nej det massor av sorter..
Porter, Stout, Weissbier, och Lambic för att nämna några.

Till TS: Jag skulle gå till en frisör om jag vore du, de vet nog vad som bör göras.
Citera
2019-04-18, 16:18
Medlem
TheScientistOfNows avatar
Citat:

Silverschampoo är väl inte mer än tillfällig färg?
Citera
2019-04-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheScientistOfNow
Silverschampoo är väl inte mer än tillfällig färg?

Silvershampoo sliter extremt mycket på håret.
Citera
2019-04-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det var jävligt dumt, silvershampoo ska man ha i håret i 1-2 minuter, vilken färg blev håret? Lila? Ja du kommer tappa mycket hår och se ut som ett fågelbo i håret snart, stripigt som fan kommer det bli..speciellt om det var ett bra silvershampoo med...och om det inte tappas så kommer det vara torrt som bara den tills nytt hår växer ut! Om du är väldigt rädd om håret och är beredd att lägga ner pengar på att behålla det så rekommenderar jag dig att gå till frisören och berätta vad som har hänt och få dig en "olaplex" behandling = magi!

HAHA!! Sant

JAg är bara rädd för att håret aldrig sak växa ut igen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in