Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Veckans sämsta kommentar. Vet du något om högskoleprovet överhuvudtaget? "Bara" 96p är ett grymt resultat, bättre än 94% som skriver provet och killens höjning är en ganska fantastisk sådan. Gå och krepera under en sten eller nåt.
Jo, men ALLA som jag känner som har gjort hp (15+pers) har fått 1,7+ utan mer förberedlser än max ett par h. HP är inte svårt, hur du än vrider och vänder på det.
DTK/NOG/ENG/LÄS kräver inga större kunskaper. Man behöver inte vara särskilt begåvad för att ha 1/2 fel på varje del. Genom att bara läsa igenom ett hp (~2h) så att man sett strukturen.
Det är ORD som är något att bita i, men med ett hyffsat ordförråd så borde man inte ha alltför stora problem.
Att man är bättre än 94% säger inte så mycket faktiskt. Då jag gjorde kändes det som om de flesta hade koll på någonting alls. Vi var 30 som gjorde i den salen jag satt i. 20+ av dem klarade inte av att sätta sig på rätt plats utan tillsägelse. Folk sa alla möjliga triviala frågor, skrev på fel blanket etc. Allt utom 2,0 är inget att stoltsera med direkt.