Citat:
Ursprungligen postat av pokereve
Som sagt många gånger förut så är det nästan bara dem som skriver bra som kommenterar att dem gjort det... precis som du.
Jag är fullt medveten vid att de som får bra resultat i högre grad rapporterar det till offentligheten, och det jag skrev var uppenbarligen en överdrift, men jag själv höjde mig något enormt, likaså de flesta av mina vänner som skrev, jag känner dessutom till flera st (3-4 personer) förstagångsskrivare i gymnasiet som skrev 2.0 (enligt de senaste årens normeringstabeller) den här gången på första försöket, intelligenta människor jovisst, men mycket förvånande ändå.
Dessutom tyckte jag att provet var löjligt lätt jämfört med tidigare utan att jag har pluggat till det särskilt mycket, jag vet att många delar min åsikt.
Jag skulle iallafall själv inte bli förvånad om normeringstabellen höjs med mer än 2 snäpp den här gången och därmed krossar mina drömmar och förväntningar med en fet jävla slägga (ytterligare en liten överdrift... men det blir i varje fall en besvikelse).