2010-04-10, 16:50
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noble
Och du tror att det är rätt?

Jag gick aldrig och la mig igår, så jag kan vara rätt seg i skallen. Men det kändes ganska rätt.
Citera
Medlem
claxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noble
Haha, ni säger ju alla olika

Det var väl de två med "hur långt är närmsta vägen via landsväg om du ska passera blablabla.." och "hur mycket större var kejserliga infanteriet än ligisterna?". Jag kontrollerade dem två gånger var och om jag inte är dum i huvet eller har skrivit av fel eller nått är det "A" och "E":P det måste definitivt varit 80 % på den sista i alla fall
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Jävligt fittigt att lägga 2 LÄS i rad före lunchen! Det förtog min motivation å det grövsta.
Haha, jag hade seriöst lämnat lokalen om jag fått två läs i rad innan lunch
Citera
2010-04-10, 16:51
Medlem
claxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DylerTurden
Någon som tidigare har skrivit högt på provet (typ 2.0) som vill dela med sig av svaret på 19 & 20 för DTK?

Jag fick 1.9 förra, men man vet aldrig:P
Citera
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Jag hade två Nog och varför verkar det som att testproven är enklare?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claxor
Det var väl de två med "hur långt är närmsta vägen via landsväg om du ska passera blablabla.." och "hur mycket större var kejserliga infanteriet än ligisterna?". Jag kontrollerade dem två gånger var och om jag inte är dum i huvet eller har skrivit av fel eller nått är det "A" och "E":P det måste definitivt varit 80 % på den sista i alla fall

jag hade 80% också men det var ju inte E som var svaret då utan C? A var lika stora, B var 40%, C var 80%, D 140% och E kommer jag inte ihåg.

edit: jaja vi får reda på svaret om några minuter:P
Citera
2010-04-10, 16:52
Medlem
nobles avatar
Citat:

Jag hoppas att du har fel min herre
Citera
Medlem
Skönt när man är med i skövde-delen och får reda på vilket som är testprov. (Det är ett prov med 40 frågor på ORD, ELF, LÄS och Meningskompletering)
Citera
Medlem
propagati0ns avatar
För oss berättade dem innan att det var ett testprov , alltså det innan lunch!:P
Inte fan la man ner så mycket energi på det då ^^ blev klar rätt snabbt
Citera
2010-04-10, 16:53
Medlem
Jag hade eng x2 samt ord x2. Är det inte bara ett av proven man ska få två ggr?
Citera
2010-04-10, 16:53
Medlem
Citat:
Kan aldrig ha varit 80%???

40% var aningen lite när jag mätte och hade mig. Men inte kan det ha varit 80%
Citera
2010-04-10, 16:54
Medlem
Talande Huvuds avatar
Fastnade på en DTK-uppgift där man skulle räkna ut medelvärdet på någonting under 70- och 80-talet. Slösade säkert 10 minuter på den, ni kan ju räkna ut själva hur det gick mot slutet Samma sak på LÄS, fick höfta till på de sista, inte gött men jag har två prov innan jag söker universitet

Hade två ORD/ELF förövrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in