Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenKnug
Var det bara jag eller kändes andra kvant och verb avsevärt mycket svårare än de första?
Tycker också det. Det blev ungefär lika fel för min det när det gäller kvant-delar men den jag hade skitmycket tid över under det första kvantpasset och fick nästan gissa under det andra. Första verbpasset kändes som det enklaste verbpass nånsin - brukar få runt 25 poäng, har aldrig haft mer än 30 (flyttad till Sverige för mindra än 2 år sen så jag tycker ändå att ~25 är ganska okej), men enligt HP-akademin så har jag bara 6 fel på det. Fick 12 fel på andra verbdelen.