Citat:
Ursprungligen postat av
Riven-Ost
Mailade du? Isf hur lång tid tog det för dem att svara? Skickade ett mail vid 13:00 och fortfarande inte fått svar nämligen..
Skickade en fråga genom formuläret på antagning angående att mina tidigare resultat från HP på våren inte dyker upp på antagning.se. Fick ett svar som var mindre tillfredställande, att det inte uppdateras ifall resultatet inte är lika bra eller bättre än tidigare.
"Ett nytt resultat registreras bara om det är lilka eller bättre än tidigare giltiga resultat, så har inget varit bättre än dt på 1.75 från HT 2015 så registreras det inte"
För min del fick jag 1.65 HT14, sedan 1.70 VT15 men detta har aldrig dykt upp. Har inte brytt mig då jag inte sökt tidigare, skrev sedan 1.75 HT15 och nu 1.80 VT16. Under "mina meriter" dyker endast 1.65 och 1.75 upp vilket är märkligt då 1.70 var det bästa jag uppnått dittills.
Hursomhelst fick jag även detta till svar:
"resultatet på det prov som skrevs nu våren 2016 kommer hämtas in i morgon och är det 1.18 så kommer det att registreras."
Med 1.18 antar jag att han syftar på 1.80. Detta behöver förvisso inte innebära att det dyker upp imorgon men ska i alla fall hämtas då. Svaret var väldigt snabbt och det fick jag efter 20 minuter. Hade gärna fått ta lite längre tid om svaret varit av högre kvalitet...