2009-10-24, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SgtPepper_hej
Vad tror ni 105 poäng kommer att motsvara i normeringspoäng? Eller är det omöjligt att veta i förväg?

Fick:

LÄS: 18/20
ELF:19/20
ORD:30/20
NOG:19/22
DTK:19/20 förövrigt.

Rätt bra för att vara första gången va?
Fan kunde inte det där varit min rad? Har ju kapaciteten men slarvar ju bort massa. Fin jämnhet för övrigt.
Citera
2009-10-24, 18:13
Bannlyst
Kan någon jävel lägga upp provet, vill kolla på en fråga och jämföra...
Vafan finns det bara facit och inget prov för
Citera
2009-10-24, 18:14
Medlem
AlterEgons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan100
LÄS 18/20
ELF 8/20
ORD 32/40
NOG 20/22
DTK 18/20

Är ju inte direkt nöjd med engelskan. Jävla fittkuken.

Får väl bli att flytta till England i ett halvår så man kan spika den där skiten i vår.

Alla har olika "testprov". Vi hade ett en helt ny del, provledaren sa t o m. att det var en övingsdel.

Fyfan vad otroligt skönt att veta i förväg att det är en övningsdel, för mig så var ELF/ORD övningsdelen och jag hade väldigt bra poäng på den... på den riktiga delen fick jag dock bara 17/27.. Totalt 85 poäng.. ROAR!!
Citera
2009-10-24, 18:14
Medlem
Teapots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Tur att inte enkel addition ingick i provet.

:O:O:O:O:O

JAG FICK JU FÖR FAN BRA JU.

Jag ska aldrig låta min mamma räkna ihop något sånt där åt mig igen!

Nu är kvällen räddad.
Citera
2009-10-24, 18:15
Medlem
Carbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wohogengar
Är det någon som kan förklara varför svaret på på fråga 2 på ELF blir D och inte B?

https://www.studera.nu/download/18.369b53cb1241030eff280006216/elf.pdf

Aa, det står att Leonard blev "elected to the Apostles" inte hans far. I samma stycke står det om allt hans familj tog sig för.

Edit;

20/20
18/20
37/40
15/22
16/20

106. Kuk-NOG, ville ha 2.0
Senast redigerad av Carb 2009-10-24 kl. 18:25.
Citera
2009-10-24, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slashing_sword
Nej grabbar nu ska jag göra det jag hoppas att ni också ska spendera kvällen med, en ordentlig krogrunda som belöning, bra kämpat alla!

Nej men en FETING däremot

har inte kollat igenom tråden, antar att alla postat sina resultat och fråga alla andra hur det gick..

Var min första gång, gick skit pga min dåliga tidsuppfattning, fick chansa sista 5% på alla delar i princip, och han inte skriva ner nånting alls på kontrollpapper i princip.. Fick dock 1.2 på testprov så lär väl få runt 1.0 .

för övrigt, var det nån som faktist FATTADE fråga #5 på DTK-(den sista)delen?

Jag satt säkert 20min med bara den! alla mina svar blev fel hur jag än gjorde!!

Hade gjort första 12frågorna när det va 5minuter kvar... Snälla säg att uppgiften var fel så slipper jag känna mig som en idiot
Citera
2009-10-24, 18:17
Medlem
wohogengars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillehh
Kan någon jävel lägga upp provet, vill kolla på en fråga och jämföra...
Vafan finns det bara facit och inget prov för

https://www.studera.nu/hogskoleprovet/facit

det står att delproven ska publiceras på måndag men jag kan öppna alla delar redan nu så testa!

Såg förövrigt att det är en fråga som jag är ganska säker på att jag fyllde i ett annat svar (rätt svar) i svarspappret men antecknat fel på kontrollpappret. Om jag har gjort rätt på den poängen eller inte kommer antagligen påverka om jag får 1.6 eller 1.7 så hoppas hoppas hoppas!
Citera
2009-10-24, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitaFårPåÄngen
Frågan var hur många blåa kulor det finns. Alltså är det orelevant om de är stora eller inte

Tror jag förstod nu.
Citera
Medlem
intensifieras avatar
Det var ganska intressant att göra provet och jag hade haft ett riktigt bra resultat att luta mig tillbaka på utöver gymnasiebetyget om jag inte varit totalt värdelös på diagramdelen. Jag upptäckte nyss att jag hade feber. Man kan alltid lägga en viss del av skulden på det.
Citera
Medlem
N.I.Bs avatar
skrev för första gången idag! 57 poäng(0.7) är inget snille så jag anser att detta är ett godkänt första resultat för min del

NOG och DLK kan förbättras mycket

nu firar vi med en ÖL!
Citera
2009-10-24, 18:20
Medlem
wohogengars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carb
Aa, det står att Leonard blev "elected to the Apostles" inte hans far. I samma stycke står det om allt hans familj tog sig för.

Åh, nu ser jag, vad dumt av mig! Tack så mycket!
Citera
2009-10-24, 18:21
Medlem
GROTTULFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotegihe
Nej men en FETING däremot

har inte kollat igenom tråden, antar att alla postat sina resultat och fråga alla andra hur det gick..

Var min första gång, gick skit pga min dåliga tidsuppfattning, fick chansa sista 5% på alla delar i princip, och han inte skriva ner nånting alls på kontrollpapper i princip.. Fick dock 1.2 på testprov så lär väl få runt 1.0 .

för övrigt, var det nån som faktist FATTADE fråga #5 på DTK-(den sista)delen?

Jag satt säkert 20min med bara den! alla mina svar blev fel hur jag än gjorde!!

Hade gjort första 12frågorna när det va 5minuter kvar... Snälla säg att uppgiften var fel så slipper jag känna mig som en idiot

Det var ju bara att leta upp vilken grupp som hade över 120. Sen så kollade man på det andra diagrammet hur mycket den gruppen hade, svaret blev c tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in