2015-04-27, 10:15
Medlem
Kitakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Oj, grymt häftigt! Grattis! Får man fråga hur du blivit så bra på den verbala delen? Antar att du är en bokmal.

Läs tidningen varje dag kan jag tipsa om, då får du intressant läsning och varierande texter där du lär dig mycket bra inför provet. Sen kanske du har så tur att en artikel kommer med i själva provet och du slipper läsa så fokuserat
Citera
2015-04-27, 10:22
Medlem
1.0 första gången jag skrev utan att ha pluggat någonting. Känner mig ganska nöjd, var trots allt fem år sedan studenten.
Citera
2015-04-27, 10:24
Medlem
swaggerkings avatar
Yees! Fick ett steg högre än vad jag hade räknat till!

2.0 på kva och 0.8 på verbala! 1.4 tot från 1.0

Läser inte ett piss på fritiden så får se om jag kan öka resultatet stort till nästa gång
Citera
2015-04-27, 10:25
Medlem
Någon som vet när resultatet brukar synas på antagning.se?
Citera
2015-04-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovercleveland

Imorgon
Citera
2015-04-27, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurrHurr
Alltså jag har letat jättelänge efter en kontaktperson ang. felrättning till högskoleprovet. Den enda personen jag hittar är den där Per Lydén som bara är projektledare. Sen finns det ju "Kontakta oss" på högskoleprovets hemsida men valen man har är bara om anmälan eller om man glömt bort sitt lösenord!

Finns det någon som vet vem jag ska kontakta ? Ursäkta om jag är superefterbliven men jag har googlat allt för länge nu och inte hittat någon! (Saken handlar om VT2014)

Har du Facebook kan du gå in på "Allt om högskoleprovet" gruppen och där svarar UHR på frågor.
Citera
2015-04-27, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurrHurr
Alltså jag har letat jättelänge efter en kontaktperson ang. felrättning till högskoleprovet. Den enda personen jag hittar är den där Per Lydén som bara är projektledare. Sen finns det ju "Kontakta oss" på högskoleprovets hemsida men valen man har är bara om anmälan eller om man glömt bort sitt lösenord!

Finns det någon som vet vem jag ska kontakta ? Ursäkta om jag är superefterbliven men jag har googlat allt för länge nu och inte hittat någon! (Saken handlar om VT2014)

Om du har Facebook kan du går in på gruppen "Allt om högskoleprovet", där svarar UHR på frågor rörande Högskoleprovet.
Citera
2015-04-27, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovercleveland

Imorgon enligt studera.nu
Citera
2015-04-27, 10:33
Medlem
Besviken.Fredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Der.Rattenfanger
Nej jag fick faktiskt inte 2.0 men jag var nära och tror det är inom min potential och jag planerar att skriva om bara för att kunna säga jag fick 2.0. Nu är jag redan inne på min drömutbildning så har inget praktiskt behov att ha fått maxpoängen men så tänkte jag man kanske kan sätta det på sitt CV? Hur tror ni arbetsgivare uppfattat det? Som onödigt skrytsamt eller som imponerande? Är ju trots allt bara cirka 1 av 1000 som lyckas få det. Det går väll utan att säga att sätta 1.8 på HP på sitt CV måste se rätt korkat ut xD men 2.0 har en viss klang till sig
Ser rätt efterblivet ut att skriva så, jag skulle inte anställa dig.
Citera
2015-04-27, 10:37
Medlem
71 kvant
65 verb
--> 1.8

Riktigt skönt, men väldigt knasigt samtidigt. totalt 4 felöverförda svar till orangea papperet.
Jävligt dåligt med 15/20 på orden. Tyckte det va dom enklaste någonsin och i höstas fick jag 18/20.

Grattis till alla som lyckats, och kämpa på ni som är besviken. nu är det dags jag slutar lurka i den här tråden iaf. Ciao
Citera
2015-04-27, 10:37
Medlem
ambivallenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NunsWithGuns
Tack brorsan

1.45 fick jag
Grattis!
Citat:
Ursprungligen postat av CLX.
Är så jäkla nöjd så postar mitt resultat med! Skrev 1.0 första gången jag skrev!

http://www.ladda-upp.se/bilder/oxkpldzgkevmm/
Imponerande.

Grattis till alla som blev nöjda!
Citera
2015-04-27, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Ja, och att jag har ett poäng mer än jag har enl rättningen hemma. Jag vet, önsketänkande och jag ska ha otrolig jävla tur....

Självklart hade jag inte det och hamnade på 1.45, en poäng till så hade det blivit 1.5... Men men bara acceptera och hoppas det räcker för att komma in på det jag sökt. Imponerande med alla som skrivit riktigt bra resultat, grattis!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in