2015-03-28, 16:55
  #42025
Medlem
Pletheneiss avatar
Ber om ursäkt om detta kommit upp tidigare men vilket provpass räknas bort?
Citera
2015-03-28, 16:55
  #42026
Medlem
Iamthebatmans avatar
Ugh.

Detdär var tröttsamt.
Citera
2015-03-28, 16:55
  #42027
Medlem
bel0ws avatar
Visst var det väl så man sa när senaste normeringstabellen släpptes att man ville få till en långsiktig förenkling? Alltså att man bör vänta sig att normeringen kommer att likna höstens tabell snarare än någon av de tidigare?
Citera
2015-03-28, 16:56
  #42028
Medlem
Kallesvenne13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Ber om ursäkt om detta kommit upp tidigare men vilket provpass räknas bort?

första
Citera
2015-03-28, 16:56
  #42029
Medlem
Vet någon numret till text-tv facit? Studera.nu verkar gå mot en överbelastning.
Citera
2015-03-28, 16:56
  #42030
Medlem
Dornroschens avatar
Och DÄR blev studera.nu laggigt. Så när resultatet kommer kanske någon kan posta det här? Så får ni en puss.
Citera
2015-03-28, 16:56
  #42031
Medlem
Överbelastning på studera.nu i vanlig ordning, det får bli lite nostalgitripp med text-tv:n.
Citera
2015-03-28, 16:56
  #42032
Medlem
Fllimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bel0w
Visst var det väl så man sa när senaste normeringstabellen släpptes att man ville få till en långsiktig förenkling? Alltså att man bör vänta sig att normeringen kommer att likna höstens tabell snarare än någon av de tidigare?

Borde vara så. Detta prov var nästan enklare än det förra. Andra gången jag skrev hp.
Citera
2015-03-28, 16:57
  #42033
Medlem
Wow shit vad nära jag var att faila

På ett provpassen när jag efter 5minutersutropet (kanske med ca 1 min kvar) tog och gick tillbaka till en klurig fråga för att kanske ändra svar, vilket jag gjorde, så upptäckte jag på svarsblanketten att jag skrivit svaren i fel ordning. Det började med att jag fyllt i 2 svar parallelt med varandra på samma rad. Så det rörde sig om ca 10-12 frågor som jag behövde flytta nedåt.
Jag fick panikschock och en våg av obehag och rädsla sköljde över mig så att jag nästan blev förlamad, då jag förstod att provledaren skulle säga "pennan ned" vilken sekund som helst. Seriöst det var en riktigt fysiskt jobbig upplevelse, ja jävlar.
Jag började frenetiskt men metodiskt att sudda och sedan förflytta svaren ett steg nedåt. Min hjärna skrek av stress. EXAKT när jag förflyttat den sista frågan så kom slutsignalen.

Fyfan vilken upplevelse.
Citera
2015-03-28, 16:57
  #42034
Medlem
Fllimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GibbY
Vet någon numret till text-tv facit? Studera.nu verkar gå mot en överbelastning.

170? tror det var så
Citera
2015-03-28, 16:57
  #42035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gStar93
Ni som skrev provet, var det svårare/enklare än sist?
Som följd utav detta, tror ni normeringenstabellen sänks eller inte?

Matten var svårare (dock var den busenkel i höstas).

Någon skrev att provpass 1 var test. Kan någon bekräfta detta?
Citera
2015-03-28, 16:58
  #42036
Medlem
Upprycknings avatar
Brukar svaren komma ut typ 17.01 eller?

Det står efter 17:00 på sidan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in