Citat:
Ursprungligen postat av
gStar93
Ni som skrev provet, var det svårare/enklare än sist?
Som följd utav detta, tror ni normeringenstabellen sänks eller inte?
Matten var svårare (dock var den busenkel i höstas).
Någon skrev att provpass 1 var test. Kan någon bekräfta detta?