2015-03-27, 17:51
  #41689
Medlem
Provställe: KTH (Kungliga Tekniska högskolan)
Adress: Lindstedtsvägen 3-5
Provsal: Övningssal E52


Så står det i mitt mail. När jag däremot söker på http://www.kth.se/places/room står det att E52 ligger på Osquarsbacke 14? Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2015-03-27, 17:54
  #41690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coloz
Provställe: KTH (Kungliga Tekniska högskolan)
Adress: Lindstedtsvägen 3-5
Provsal: Övningssal E52


Så står det i mitt mail. När jag däremot söker på http://www.kth.se/places/room står det att E52 ligger på Osquarsbacke 14? Någon som kan hjälpa mig?

Såg nu att dessa ställen ligger precis varandra så det spelar ingen roll
Citera
2015-03-27, 18:19
  #41691
Medlem
Det är snart dags och jag måste säga att nervositeten är enorm inför morgondagen!
Citera
2015-03-27, 18:45
  #41692
Avslutad
Kanske dum fråga men ordförståelsen heter ju " muntligt". Men gissar att den är skriftlig ?
Citera
2015-03-27, 18:54
  #41693
Medlem
Vilken ordning brukar folk köra på verbala delen?

Jag tänkte följande: ORD -> ELF -> MEK -> LÄS

ELF brukar ju vara enklast och inte riktigt ta hela 22 minuter, tycker jag åtminstone. Genom att ta den tidigt vet man hur mycket tid man har till resten och särskilt LÄS delen som det kan vara bara att ha lite extra tid till.

Vilken ordning kör ni?
Citera
2015-03-27, 18:56
  #41694
Medlem
Soulwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Kanske dum fråga men ordförståelsen heter ju " muntligt". Men gissar att den är skriftlig ?

Den är skriftlig.
Citera
2015-03-27, 19:15
  #41695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Åh nej, jag är ifrån en liten stad där det inte bor så mycket människor och jag fick nyss reda på att jag skrev bäst i hela staden förra hösttermin och nu vill den kommunala tidningen ha en artikel om mig och tips inför hur man skriver bra imorgon.

Först provassistent och nu får jag fame för tidigare resultat i barndomshemmets stad. Jag känner hur min storhet och mitt namn i högskoleprovskretsar växer.

Bor ni i en liten stad så är det inte omöjligt att ni får vara med på tidningen ifall ni skriver 1.8-1.9!! Skriver ni 2.0 ännu större chans såklart. Jag vill minnas att Pastmaster också strävade efter att få vara med i tidningen men satsar på nationella tidningar och inte någon liten lokal tidning.

Kul, grattis till uppmärksamheten!

Du skrev 1.8 om jag minns rätt?
Citera
2015-03-27, 19:18
  #41696
Medlem
Henguss avatar
1+1/2 * 1/3?
Citera
2015-03-27, 19:21
  #41697
Medlem
ambivallenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hengus
1+1/2 * 1/3?
1+1/6= 7/6
Citera
2015-03-27, 19:24
  #41698
Medlem
Lycka till alla flashbackare i morgon!
Citera
2015-03-27, 19:43
  #41699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Space-Bound
Vilken ordning brukar folk köra på verbala delen?

Jag tänkte följande: ORD -> ELF -> MEK -> LÄS

ELF brukar ju vara enklast och inte riktigt ta hela 22 minuter, tycker jag åtminstone. Genom att ta den tidigt vet man hur mycket tid man har till resten och särskilt LÄS delen som det kan vara bara att ha lite extra tid till.

Vilken ordning kör ni?

Jag kommer köra i den ordningen också!
LÄS sist...
Citera
2015-03-27, 19:45
  #41700
Medlem
joyyys avatar
Räcker det med en linjal på 15 cm, eller bör jag ta med mig en längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in