2014-04-27, 18:55
  #35689
Medlem
coxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petzor
De som inte skrev ner sina svar på orangea lappen får först veta sitt resultat den 5e maj, ja.

Okej, tack. Får hoppas på det bästa!
Citera
2014-04-27, 19:21
  #35690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petzor
De som inte skrev ner sina svar på orangea lappen får först veta sitt resultat den 5e maj, ja.


Jäkla skit hade helt glömt det, trodde man skulle få reda på sitt imorgon men då får man vänta tills den 5:e..
Citera
2014-04-27, 19:35
  #35691
Medlem
U-166s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karleksproblem
Vet att alliansen(Björklund) har planer på att reformera provet och ändra intagningskvoten. Oppositionen har inte uttalat sig särskilt mycket om ämnet men jag förmodar att det inte kommer ändras de närmsta 2 åren.
Ändra som att i göra den mindre? Fyfan han skulle bara våga!
Citera
2014-04-27, 19:57
  #35692
Medlem
Mikronesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
Ändra som att i göra den mindre? Fyfan han skulle bara våga!
Vad jag vet är förslaget endast att sätta en godkänd-gräns på HP så att man inte kan söka ur HP-kvoten med lägre än 0.4 tex. När politikerna fick veta att man kunde komma in som lärare genom att gissa på provet blev det ståhej, lite konstigt att ingen hade tänkt på det tidigare alltså.
Citera
2014-04-27, 21:04
  #35693
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikronesien
Vad jag vet är förslaget endast att sätta en godkänd-gräns på HP så att man inte kan söka ur HP-kvoten med lägre än 0.4 tex. När politikerna fick veta att man kunde komma in som lärare genom att gissa på provet blev det ståhej, lite konstigt att ingen hade tänkt på det tidigare alltså.

Det. Sedan har en höjning av avgiften diskuterats.
Citera
2014-04-27, 22:08
  #35694
Medlem
Någon som tror att normeringarna till och med blir försenade??
Citera
2014-04-27, 22:12
  #35695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bille10
Någon som tror att normeringarna till och med blir försenade??

Nej. En försening hade de redan vetat om. Det ligger antagligen redan på servern och väntar på att publiceras. Kanske till och med sker automatiskt vid tolvslaget.....
Citera
2014-04-27, 23:13
  #35696
Medlem
Helvete va man är nervös just nu.
Citera
2014-04-27, 23:20
  #35697
Medlem
bananingvars avatar
Hoppas verkligen att normeringen läggs upp vid 00.00, så slipper man dra ut på denna olidliga väntan...
Citera
2014-04-27, 23:35
  #35698
Medlem
Jag hörde att det inte kommer vid tolvslaget. Vid förmiddagen imorgon skall normeringstabellen ha kommit upp.
Citera
2014-04-27, 23:43
  #35699
Medlem
trasigluffares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquaz
Jag hörde att det inte kommer vid tolvslaget. Vid förmiddagen imorgon skall normeringstabellen ha kommit upp.

Ja, så brukar det vara.
Citera
2014-04-28, 00:31
  #35700
Medlem
mo-lesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wireman
Nu börjar det bli spännande
Orkar inte plågan på morgonen då man kallavettas och spänt väntar på normeringstabellebn, tar därför och sover till 13 så jag vaknar till en publicerad normeringstabell. Ni får fan göra detsamma. Gönatt o soft väntan på er alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in