2014-10-26, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StonerRock
Jag har sökt en utbildning som börjar i januari 2015. Kommer jag kunna använda mitt resultat från gårdagens prov?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa.
Citera
2014-10-26, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonerRock
Jag har sökt en utbildning som börjar i januari 2015. Kommer jag kunna använda mitt resultat från gårdagens prov eller gäller det först till hösten 2015?
När du söker in så räknas ditt bästa HP de senaste 5 åren.
Citera
2014-10-26, 09:26
Medlem
Skrev 65 på verb och 74 på kvant. Har sökt läkarprogrammet i Lund och nu så kommer jag med största sannolikhet in
Btw, läser redan på ett läkarprogram men på annan ort...
Citera
2014-10-26, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AOhlsson
När du söker in så räknas ditt bästa HP de senaste 5 åren.

Skrev för första gången igår så det var mitt bästa hittills Det var ju positivt att det gäller för det jag redan sökt. Har irriterat mig på att provdatumet låg efter sista ansökningsdagen men då kan jag sluta med det.
Citera
2014-10-26, 09:36
Medlem
U-166s avatar
Rättade första xyz. Inte ett enda rätt. Inte ens ett.

Jag minns att jag för första gången fick erfara vad som måste betecknas som black out då jag såg första xyz frågan provpass 2. Simpel grundläggande matematik. Sånt här kan jag!

Total hjärnsläpp, jag satt 2-3 minuter, med frågan. Det hade blivit en hedersak, efter all tid jag lagt ner och allt jag försakat för detta för mig så avskyvärda matematiken skulle jag iaf klara av en sån här simpel ekvation. Men nej.
Så jävla besviken över att man är så numeriskt handikappad. Jag är totalt uppgiven, jag kommer aldrig erhålla något högra resultat på de kvantitativa. Det är exakt ett år sedan jag tittade igenom HP från hösten 2013 och insåg att jag måste träna matten. Vad ska man göra nu?
Citera
2014-10-26, 09:42
Medlem
Går sista året på gymnasiet, har medelmåttiga betyg, D-B i det mesta, flest C.

Haft en sten i magen senaste året för att jag vet att mina betyg aldrig skulle räcka för ansökan till de bättre områdena.

Nu fick jag 68 KVA och 42 Verb första gången på HP... Låter det som 1,4?
Citera
2014-10-26, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Ducimus
Skrev 65 på verb och 74 på kvant. Har sökt läkarprogrammet i Lund och nu så kommer jag med största sannolikhet in
Btw, läser redan på ett läkarprogram men på annan ort...

Ok. Intresseklubben noterar detta
Citera
2014-10-26, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
Rättade första xyz. Inte ett enda rätt. Inte ens ett.

Jag minns att jag för första gången fick erfara vad som måste betecknas som black out då jag såg första xyz frågan provpass 2. Simpel grundläggande matematik. Sånt här kan jag!

Total hjärnsläpp, jag satt 2-3 minuter, med frågan. Det hade blivit en hedersak, efter all tid jag lagt ner och allt jag försakat för detta för mig så avskyvärda matematiken skulle jag iaf klara av en sån här simpel ekvation. Men nej.
Så jävla besviken över att man är så numeriskt handikappad. Jag är totalt uppgiven, jag kommer aldrig erhålla något högra resultat på de kvantitativa. Det är exakt ett år sedan jag tittade igenom HP från hösten 2013 och insåg att jag måste träna matten. Vad ska man göra nu?

Det var tamigfan en bedrift. För jag hoppas för guds skull att du inte lämnade tomt
Citera
2014-10-26, 09:46
Medlem
Man-of-Jazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drewrsimpson

Haft en sten i magen senaste året för att jag vet att mina betyg aldrig skulle räcka för ansökan till de bättre områdena.

Som jag skrev igår, det lär räcka!
Citera
2014-10-26, 10:01
Medlem
Amsterdaims avatar
Min sambo höjde sig från 1,25 till 1,9 om man går efter förra årets nomeringstabell. Jag är rätt så imponerad.
Citera
2014-10-26, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drewrsimpson

1,35-1,45 skulle jag uppskatta det till. Det bör nog bli 1,4
Citera
2014-10-26, 10:08
Medlem
hungrigmans avatar
Svarade D,D på 31,32.

Tycker texterna var ovanligt svåra, även mek var svårare än vanligt. Sänkte mig rejält på verb

kvan 63 verb 46 tror ni det räcker till 1.4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in