Är riktigt sent ute med att göra gamla prov igen... gjorde första ORD-delen nu precis från hösten-94

21/30 med 5 minuter kvar av tiden är väl helt okej, men inget speciellt grymt resultat.
Aja, i vilket fall som helst skall det bli rätt intressant att se hur mycket bättre man skriver den här gången utan aktivt pluggande, tror inte på mirakel, men en bit vore nog inte helt omöjligt från mitt urusla resultat för ett år sedan. Får försöka klämma in lite gamla prov under de två veckorna som återstår nu och hoppas på det bästa. Lär nog slå mitt bottenlåga 0.3-0.4 kvant-resultat från förra året trots att jag inte kan någon geometri