Citat:
Ursprungligen postat av
Pastmaster
Det var så min vän skrev 1,7 på HP när han övade på gamla prov från ht 2011 till vt 2013 inför höstens HP 2013.
hpguiden hjälper dig att bara repetera och sedan är det gamla HP som gör grovjobbet. Du lär dig systematiskt hur HP är uppbyggt. Därför kommer du att ha en trygghet med dig.
Man utvecklas inte om man inte övar på gamla HP.
Har i stort sätt bara pluggat på hp-guiden ungefär i ett halvår nu och varvat med böcker och Svd.
Kändes oerhört mycket trevligare och enklare att ha det på papper framför mig, kunna stryka under och kludda fram snabba uträkningar kändes underbart!
Ska som sagt köra igenom alla innan det kommande provtillfället; ska bli intressant att se om man lyckas hålla sig på samma nivå genom samtliga prov som är kvar.