Citat:
Ursprungligen postat av
jespose
Kommer fram och inser att man glömt pennor och allt hemma
Kul.
Min provledare hade pennor att låna ut i alla fall..
Hur gick det för er då?
Själv är jag riktigt osäker men tror nog allt att det gick helt okej!
Citat:
Ursprungligen postat av
EnLilaSko
Fick rent för många D, kommer faila som fan idag känns det som.
Jag fick många D med men det finns inget som är för mycket! Det är inte uppbyggt att det är jämt fördelat.