2013-10-26, 10:06
  #30037
Medlem
Verbal första passet.
Citera
2013-10-26, 10:06
  #30038
Medlem
Hoppas fan inte de var test för det gick bra som fan
Citera
2013-10-26, 10:06
  #30039
Medlem
Verbal för mig också
Citera
2013-10-26, 10:06
  #30040
Medlem
Verbal i Ystad, verkar ej vara test dvs.
Citera
2013-10-26, 10:06
  #30041
Medlem
ChristerGardells avatar
VERB här också.
Citera
2013-10-26, 10:06
  #30042
Medlem
Nästa är också verbal.
Citera
2013-10-26, 10:07
  #30043
Medlem
fags avatar
Jahaja. Det gick ju relativt bra det där va?
Citera
2013-10-26, 10:08
  #30044
Medlem
Ah känns som att det gick väldigt bra för mig också, ingen stress alls. Hade 10 minuter kvar när jag hade svarat på alla frågorna
Citera
2013-10-26, 10:09
  #30045
Medlem
pokemontrainers avatar
Ingen som har något att läcka inför nästa?
Citera
2013-10-26, 10:09
  #30046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fag
Jahaja. Det gick ju relativt bra det där va?

Fick rent för många D, kommer faila som fan idag känns det som.
Citera
2013-10-26, 10:09
  #30047
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jespose
Kommer fram och inser att man glömt pennor och allt hemma
Kul.

Min provledare hade pennor att låna ut i alla fall..

Hur gick det för er då?
Själv är jag riktigt osäker men tror nog allt att det gick helt okej!

Citat:
Ursprungligen postat av EnLilaSko
Fick rent för många D, kommer faila som fan idag känns det som.
Jag fick många D med men det finns inget som är för mycket! Det är inte uppbyggt att det är jämt fördelat.
Citera
2013-10-26, 10:09
  #30048
Medlem
Motherlands avatar
Allt gick fint förutom på ORD av någon anledning. Fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in