Gissade på att det skulle bli någonstans mellan 1,65-1,75. Nu blev det 1,70 och en höjning med 0,10 sedan mitt bästa HP, och det är ju
höjningar vi alla är ute efter så det känns bra. Har skrivit 1,6 1,5 1,4, det vill säga sänkningar tre prov i rad. Skrev 1,4 förra hösten. Så det var ju gött med en höjning denna gången.
EDIT: I och för sig är det dumt att ta ut något i förskott innan resultatet verkligen kommer. Peppar peppar.