Citat:
Ursprungligen postat av Cathastrophia
Ah, då förstår jag. Fast du fick ju det du satt som mål, där du tappade mig. Men det pissdåliga är alltså att du 'gav bort' 8 poäng som du inte borde behövt, på just LÄS.
Lite samma som jag är extremt missnöjd med min kvantitativa del, och därför även mitt slutresultat (som enligt tidigare normeringar är 1.5 - 1.55), även om de flesta tycker att slutresultatet är utmärkt. Men jag kan bättre helt enkelt, JAG ska inte prestera sådär och för MIG är slutresultatet en skam.
Precis så. Det påverkar mitt slutresultat grovt för istället för att få 1,8-1,85 blir det 1,7 eller i värsta fall 1,65 och allt beror ju på poängen som jag tappade där.
Du har rätt inställning för att skriva ett till prov, det är inte rätt att nöja sig när man kan bättre! Hur många gånger har du skrivit provet? Vad vill du in på?
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Eller hur! Svårigheten var klart högre. Fick väl sju fel på första kvantprovet och, håll i hatten, 14 fel på andra. Antingen var den en hel del svårare eller så drabbades jag av akut matkoma.
Verbala har jag även samma uppfattning. Normeringen där lär nog vara relativt oförändrad.
Det var ett svårare prov. Första hade jag gjort klart allt 5 minuter innan tiden var slut och fick 1 fel. Andra fick jag chansa på 3 DTK uppgifter för att jag inte hann och fick totalt 7 fel.