Fyfan vad nervös jag börjar bli gubbar. Till en början kändes det bra men just nu känner jag mig stressad. Borde ha pluggat mer på KVA än vad jag gjort.
Nervositet är en jobbig känsla Känns som att provet närmar sig med stormsteg. Allt går för fort.
Fan jävla helvete... Jag har tre jävla prov den här veckan . Ett på onsdag och två på fredag. Hinner knappt plugga något mer tills det är dags och fortfarande suger jag på LÄS och DKT.
Det är väl egentligen tämligen understått att det oftast bara går ett tåg från varje spår vid en viss tidpunkt?
Det skulle ju fortfarande kunna vara så att det finns flera spår som har tåg som går åt "rätt håll". Dvs att rätt sorts tåg går från t.ex spår 5, 6, 7 samtidigt.
Det jag sen insåg var att det står VILKET spår (singular) tåget går ifrån.
Jag gjorde nu ett halvt övningsprov inför det riktiga provet online. Nedan följer "bildbevis" på mitt resultat, observera dock att jag inte fullföljde DTK-delen. http://imageshack.us/f/844/skrmbild4.png/
Totalt:
XYZ: 10/12
KVA:9/10
NOG: 6/6
DTK: 8/9
Totalt: 89%
0,89*80 = 71,2
71 poäng hade precis på tvättlinan gett 2,0.
Överlag är jag galet nöjd och kommer nu att fira med kall Sierra Nevada. Det bör dock påpekas att jag gjort detta provet typ två gånger innan i Oktober 2011. Den senaste tiden har mitt resultat pendlat på mellan 1,6-1,9 och mitt mål är att träffa 1,4 på riktigt. Allt över det får man vara tacksam för.
Detta är väl inte do eller die för dig så varför så nervös? Har du förberett dig har du inget att vara nervös utan gör ditt bästa bara.
Jag vet inte. Jag bara är en sån person. Ganska dålig egenskap, egentligen.
Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Jag gjorde nu ett halvt övningsprov inför det riktiga provet online. Nedan följer "bildbevis" på mitt resultat, observera dock att jag inte fullföljde DTK-delen. http://imageshack.us/f/844/skrmbild4.png/
Totalt:
XYZ: 10/12
KVA:9/10
NOG: 6/6
DTK: 8/9
Totalt: 89%
0,89*80 = 71,2
71 poäng hade precis på tvättlinan gett 2,0.
Överlag är jag galet nöjd och kommer nu att fira med kall Sierra Nevada. Det bör dock påpekas att jag gjort detta provet typ två gånger innan i Oktober 2011.
Helvete så snyggt! Grattis 1.4 verkar du ju vara helsäker på!
Jag vet inte. Jag bara är en sån person. Ganska dålig egenskap, egentligen.
Helvete så snyggt! Grattis 1.4 verkar du ju vara helsäker på!
Det där med att man har en do or die attityd tror jag är något som tillhör att man är ung. När man blir lite äldre så kommer man oftast till insikt över att saker brukar reda ut sig till det bästa, eller det är i alla fall en insikt jag fick för några månader sedan.
Tackar! Känns bra med tanke på att jag hade ett svagt 1,3 som utgångsläge.
Jag är 20 år gammal. Har fullföljt naturvetenskapligt program på gymnasiet (matematik och datavetenskaplig inriktning) samt har studier i fysik och historia i bagaget på totalt 75 hp. Min dröm är civilingenjör i lantmäteri. Utöver mina akademiska poäng har jag även läst en del musik på musikhögskolan i Malmö, men tvivlar på att det räknas som akademiskt
Senast redigerad av eradico 2012-03-25 kl. 23:07.
Jag är 20 år gammal. Har fullföljt naturvetenskapligt program på gymnasiet (matematik och datavetenskaplig inriktning) samt har studier i fysik och historia i bagaget på totalt 75 hp. Min dröm är civilingenjör i lantmäteri. Utöver mina akademiska poäng har jag även läst en del musik på musikhögskolan i Malmö, men tvivlar på att det räknas som akademiskt
nice! Det räcker alltså med 1.4 för det? Det ser du ju ut att kunna ta ganska enkelt. Lycka till!