Citat:
Ursprungligen postat av Rulao
På mitt första prov skrev jag 1.4. Detta var dock innan provet gjordes om. Jag skrev det nya provet HT 2011 och lyckades få 1.8 utan att ha pluggat i princip någnoting (nåja, satt och panik-pressade DTK dagen innan men det hjälpte inte så mycket...). Så ja, det är definitivt möjligt.
Det intressanta är enligt mig var dina fel låg när du skrev 1.4. Hade du väldigt många fel på ORD men alla rätt på NOG så ligger du bra till med tanke på hur provet har förändrats. Kom dock majoriteten av dina fel från NOG och DTK samtidigt som du fick 40/40 på ORD så ligger du mindre bra till...
Ja alltså det senaste provet jag gjorde var det i april förra året och det var ju ett annorlunda upplägg på det. Sedan är jag inte riktigt säker på vad jag hade mest fel på men tror att det var orden samt läsförståelsen tror jag att jag på något konstigt sätt fick massa fel på.
Om vi säger så här då Knopfler (du verkar vara THE geek här) - om man är naturare och ens förra resultat var på provet med mindre matte - tror du att det finns någon chans då?
Börjar sluta hoppas på att komma in på psykologprogrammet i så fall. Men det finns ju sjukt många andra intressanta grejer. Surt bara att jag troligtvis kommer att ha typ 21,6 när jag går ut och att lägsta antagningspoäng är 21,77 eller nåt (samt 1,7 på HP).