2011-04-26, 12:49
Medlem
Hertig-Af-Wermas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissekatt
Stort grattis till dig och alla andra med 105! Fan va kul att normeringen hjälper till lite för en gångs skull! Tycker alltid det brukar kännas som det är tvärtom att poängkraven höjs eller är oförändrade! .

Haha ja! Det måste ju vara första gången! Fyfan vilken lättnad alltså... började bara säga "yes, yes, yes" allt högre då normeringstabellen ploppade upp i telefonen på föreläsningen
Citera
2011-04-26, 13:04
Medlem
Är det inte jag som skrivit av fel så är det rättningsmaskinen. Därför ropar jag inte hej förrän jag sett resultatet på fredag. Om det har kommit in då vill säga.

Tanken har till och med slagit mig att mina papper har tappats bort eller att jag inte skrivit in personnummret rätt...
Citera
2011-04-26, 13:08
Medlem
Har samma känsla som fler här inne, hoppas man inte fyllde i något fel eller typ råkade glömma att skriva sitt namn på något av bladen eller nåt sånt där. Har fetångest över det!

Så jävla najs att 83 poäng räckte till 1,4 i år! Ibland behöver man lite tur också.
Till alla er som hamnade på fel sida så lider jag verkligen med er, men med lite tur kommer ni ändå in
Citera
2011-04-26, 13:14
Medlem
Qlipps avatar
Fan, blir också nojjig nu om man verkligen skrev över rätt...

Gjorde jag det blir det civilekonom i Lund till hösten och ett "par" stänkare på fredag för att fira!

EDIT: 88 som med denna normering räcker till 1.5.
Citera
2011-04-26, 13:39
Medlem
Nervös är man. Man vill ju söka till läkarlinjen när man fortfarande är ung.
Citera
2011-04-26, 13:53
Medlem
Lol tror jag fick 1.8 för tredje gången i rad trots att jag sänkte mig från 104 till 101..nåja inte blir jag lyckligare för det.
Citera
2011-04-26, 15:49
Medlem
preben12s avatar
Kommer inte ihåg om jag fick 82 eller 83. Hoppas innerligt att det var 83, i sådana fall blev det 1.4. Vilket jag är nöjd med då det var första gången jag skrev provet. Krävdes 1.2 för att komma in på min utbildning förra hösten, så 1.3 räcker nog också, dock hade det varit skoj att få 1.4.

Är dock orolig att jag missade att fylla i fråga nummer 40 på ORD i svarshäftet.

Edit. Hittade mitt papper och räknade igenom det igen. Hade 82 Får hoppas jag skrivit av fel någonstans. Det var NOG som blev mitt fall, hade bara 11 där.... och det som ska vara min starka sida egentligen. Eller är egentligen nöjd med 1.3, men känns snöpligt att vara så nära 1.4.
Senast redigerad av preben12 2011-04-26 kl. 16:15.
Citera
2011-04-26, 16:27
Medlem
Är det på fredag man får ett officiellt resultat?

Jag skrev nämligen inte ner mina svar.
Citera
2011-04-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankLucas
Är det bara jag som är orolig över att man kan ha tabbat sig rejält och skrivit i fel ruta eller liknande? Fick 110 enligt mitt kontrollpapper, men känner långt ifrån säker på 2,0 ändå.
Jag tror jag fick 115 eller 114, är osäker på vad jag svarade på en och är också orolig, enligt den gula lappen ska jag ha svarat fel på ett ord fast jag vet att jag kunde det. Om jag har skrivit av fel på en så kan jag väl ha gjort det på flera?

Vill bara få det bekräftat nu! Alla prov måste ju vara rättade nu eftersom de har gjort normeringen så varför kan dom inte bara slänga upp resultaten!
Citera
2011-04-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Kommer inte ihåg om jag fick 82 eller 83. Hoppas innerligt att det var 83, i sådana fall blev det 1.4. Vilket jag är nöjd med då det var första gången jag skrev provet. Krävdes 1.2 för att komma in på min utbildning förra hösten, så 1.3 räcker nog också, dock hade det varit skoj att få 1.4.

Är dock orolig att jag missade att fylla i fråga nummer 40 på ORD i svarshäftet.

Edit. Hittade mitt papper och räknade igenom det igen. Hade 82 Får hoppas jag skrivit av fel någonstans. Det var NOG som blev mitt fall, hade bara 11 där.... och det som ska vara min starka sida egentligen. Eller är egentligen nöjd med 1.3, men känns snöpligt att vara så nära 1.4.

Hoppas du bara fyllt i fel på ditt papper då, det är verkligen mindfucking att sitta och tänka på om man fyllt i rätt eller inte, sitter med samma tvivel, kommer fan få ångest ifall jag råkat glömma att fylla i nånting.
Citera
2011-04-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suup
Är det på fredag man får ett officiellt resultat?

Jag skrev nämligen inte ner mina svar.

Japp, på fredag kan du logga in på studera.nu och se ditt resultat på din sida.
Vet dock inte vilken tid. Men med lite tur så är det på morgonen och inte eftermiddagen..
Citera
2011-04-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frolss
Japp, på fredag kan du logga in på studera.nu och se ditt resultat på din sida.
Vet dock inte vilken tid. Men med lite tur så är det på morgonen och inte eftermiddagen..
Okej, spännande .

Tack ska du ha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in