2019-04-17, 07:36
Medlem
sebastian66s avatar
Sitter och kollar lite på nätet och fastnar för 2 företag jag inte vet om sedan innan.
Någon med erfarenhet med företagen .
1-Jobba hemifrån
2-Cloudworkers.
Bägge känns liksom bara lite sådär ganska dålig information sopig respons
från bägge supportrar speciellt på cloudworkers där kan man få svar om 2 dagar typ.
Jag fattar mig på hur det fungerar visst men när det gäller betalning så vet jag den ena betalar ut veckovis lön
Det andra företaget månadsvis.
är dessa 2 företag seriösa får man sin lön eller blir det ungefär som blåst på konfekten man jobbar sliter en massa sen efter när lönen ska komma så blir det 0 pengar på kontot.
Någon som arbetar inom något av dessa företag så berätta gärna
Citera
2019-04-17, 10:07
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Vill du sitta och skriva med en massa runkande gubbar och utge dig för att vara en het brud med en morot i röven - satsa på Jobba Hemifrån. Lönen får du väl ut veckovis, om du har uppnått gränsen för att ens få den utbetalad.
Citera
2019-04-17, 11:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Vill du sitta och skriva med en massa runkande gubbar och utge dig för att vara en het brud med en morot i röven - satsa på Jobba Hemifrån. Lönen får du väl ut veckovis, om du har uppnått gränsen för att ens få den utbetalad.
Gilla läget om det är din fantasi med gurkor så lets go for it
Skiter typi vad dom leker med eller hur inte direkt min huvudvärk heller
Citera
2019-04-17, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Gilla läget om det är din fantasi med gurkor så lets go for it
Skiter typi vad dom leker med eller hur inte direkt min huvudvärk heller

Jag berättade bara för dig hur det fungerar. Skaffa dig en utbildning istället, men det är väl svårt för någon med din nivå på svenska språket. Då får du nog nöja dig med att skriva sådant för några få ören per meddelande.

Lycka till!
Citera
2019-04-17, 11:28
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag berättade bara för dig hur det fungerar. Skaffa dig en utbildning istället, men det är väl svårt för någon med din nivå på svenska språket. Då får du nog nöja dig med att skriva sådant för några få ören per meddelande.

Lycka till!
Om det hjälper dig har jag en helt ok bra utbildning som lätt ger mig typ 31-34,000 ut i månaden.
Nu snackar vi liksom om att arbeta 1 vecka fri 1 vecka.
Nu handlade liksom inte saken om vad jag jobbar med men bara så du vet.
Ingen mer huvudvärk för dig men om man befinner sig i asien och helst slipper byfånar som hemma
så är det helt ok valuta för pengarna genom att chilla och se till att ta hand om familjen parta vara med vänner inte som hemma i tragiska sverige där alla är stressade.
Tappat att respekt folk börjar bli så uppkäftiga Men Jisse hoppas jag skrev på fel svenska med så har du mer att må dåligt över.
Glad påsk på dig med
Citera
2019-04-17, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Om det hjälper dig har jag en helt ok bra utbildning som lätt ger mig typ 31-34,000 ut i månaden.
Nu snackar vi liksom om att arbeta 1 vecka fri 1 vecka.
Nu handlade liksom inte saken om vad jag jobbar med men bara så du vet.
Ingen mer huvudvärk för dig men om man befinner sig i asien och helst slipper byfånar som hemma
så är det helt ok valuta för pengarna genom att chilla och se till att ta hand om familjen parta vara med vänner inte som hemma i tragiska sverige där alla är stressade.
Tappat att respekt folk börjar bli så uppkäftiga Men Jisse hoppas jag skrev på fel svenska med så har du mer att må dåligt över.
Glad påsk på dig med

Bor du i Asien så är det ett lite mer förståeligt val av "jobb". Den lilla lönen det inbringar är ju såklart mycket mer värd där än här. Annars kan du ju göra som entreprenören Peter Scully och tjäna rejäla hackor.

Glad thaipåsk, lyckling & lis.
Citera
2019-04-17, 11:48
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Bor du i Asien så är det ett lite mer förståeligt val av "jobb". Den lilla lönen det inbringar är ju såklart mycket mer värd där än här. Annars kan du ju göra som entreprenören Peter Scully och tjäna rejäla hackor.

Glad thaipåsk, lyckling & lis.
Thai är typ bara så tragiskt alla ska ju dit har redan tröttnat det är bättre i Phillipinerna där finns ännu mer LIS,Vädret ständigt på +32 minst och livet leker jo det lilla blir ändå bra sitta 3 timmar på arslet på mina nätter när familjen sover duger gott det man får in är vad man gör åt här resten som blir över är bara bonus
Citera
2025-02-03, 23:03
Medlem
Hej!
Känner du till något annat jobb som man kan tjäna pengar hemifrån på?
Kan du rekommendera några företag?
Mvh
Anni
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in