Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Jag vet inte om det kan sägs tydligare:
"Arbetarna lämnade Notre-Dames tak 17.20". (Les ouvriers ont quitté le toit de Notre-Dame à 17h20).
DU ser någon däruppe 18.05 men du är ganska ensam om den uppfattningen här i tråden.
Jag må vara ensam här i tråden men någon annan än mig hittade rörelsen i filmen från 18:05 före mig. Så då är vi åtminstone två här i världen som anser att det fäller alla officiella uttalanden.
För all som är nya i tråden och inte känner till alla fakta så postar jag länken igen. Nummer ett. Det finns information om byggjobbare på byggställningen till minst 17:20, måndagen den 15 april. Sen har alla gått hem. Klippet nedan är från 18:05, alltså en timme senare. Vad är det för rörelse i filmen, från höger till vänster, som vi ser? Ingen har till dags datum lyckats förklara det. Det är någon som rör på sig på ställningen bakom skynkena som sattes upp. Skynkena som kan ses i bilder när MSM fick komma upp på byggställningen den 11 april när statyerna plockades ner. Se nedan.
Viewsurf Notre Dame Webcam: 18:05 Unknown Movement
https://www.youtube.com/watch?v=P2kYy1dDmeA
Citat:
Om vi lägger webbilderna åt sidan som du vill kan du väl utveckla din teori om vilka som ligger bakom denna mästerligt uttänkta plan och hur de gått till väga. Inget sker ju av en slump. Varför ville de inte bränna ner ND helt och hållet t.ex.? Varför skulle Jesu törnekrona räddas?
Min teori är väldigt enkel och i stort sätt alla som kommer att läsa det här kommer att anse att det är ett skämt. Rothschilds ligger bakom den anlagda branden av Notre Dame. Varför? De ville försöka ge sin marionett, Macron, lite andrum. Han skulle likt Reagan samla alla så att man "glömde" bort de verkliga problem Europa står inför. Som USA i mitten av 1980-talet.
Vem som ligger bakom den själva anlagda branden. Det kan mycket väl vara ungdomar som fått betalt att göra det. Du har själv länkat till ett klipp där två arabiska ungdomar klättrat på Notre Dame. Var det sommaren 2018? Om det är så enkelt för patrask att ta sig upp så kanske det är svaret. Det kanske är så enkelt. Idag brann Norsborgs gård ner. Är det också en slump?
Lyssna nu jävligt noga. Det är något som går tokfel med världen just nu. För ett par veckor sedan på Nya Zeeland så ligger det ett magasin på golvet i moskén redan innan skytten Tarrant börjar skjuta. Något är fel med världen. Det är något som inte stämmer. Ni kan gömma era huvuden i sanden men fakta går inte att ignorera.