Citat:
Är livrädd om jag har en hjärntumör Vet inte om detta är en ny tvångstanke eller om jag faktiskt har det? Hur vet man om det är psykiskt eller fyskiskt? Kan inte sova och har suttit i 3 timmar ochgooglat upp mina symptom och mycket stämmer in. Är livrädd för hjärntumör och mår så dåligt vet inte vad jag ska göra ...
Har inte konstant huvudvärk mem ibland får jag det, ibland sitter de på pannan ibland bakom på huvudet.
Känner mig förvirrad
Dåligt minne
Får deja vuer
Har depersonalization.
Trött
Yr när jag ställer mig upp efter att ha legat
Får domningar ibland
Känslig mot ljud
Äter inte bra och sover inte om nätterna, går runt varje sekund och oroar mig över om jag har hhärntumör,förut så hade jag tankar tänk om allt är en dröm osv men nu har jag tänk om jag har hjärntumör är liveädd för det har familj som har haft det är risken större att jag också får det?
Kan detta vara tvångstanke eller kan jag faktiskt ha hjärntumör?
Kan verklgen inte lugna ner mig är då rädd att jag faktiskt har det..
Har inte konstant huvudvärk mem ibland får jag det, ibland sitter de på pannan ibland bakom på huvudet.
Känner mig förvirrad
Dåligt minne
Får deja vuer
Har depersonalization.
Trött
Yr när jag ställer mig upp efter att ha legat
Får domningar ibland
Känslig mot ljud
Äter inte bra och sover inte om nätterna, går runt varje sekund och oroar mig över om jag har hhärntumör,förut så hade jag tankar tänk om allt är en dröm osv men nu har jag tänk om jag har hjärntumör är liveädd för det har familj som har haft det är risken större att jag också får det?
Kan detta vara tvångstanke eller kan jag faktiskt ha hjärntumör?
Kan verklgen inte lugna ner mig är då rädd att jag faktiskt har det..
Herrejävlar stackars människa. Sover man inte, äter inte och har ingen att ty sig till kan nog vemsomhelst garantera att man får ångest OCH SPÄNNINGSHUVUDVÄRK.
Du måste äta regelbundet och bra. Samt komma ut och röra på dig. Testa några mindfulness övningar. Gärna nåt med kroppsscanning (Jag somnar varje gång) och sen behöver du hjälp av någon terapeut eller psykolog. Du mår inte bra och behöver få fram allvaret i ditt psykiska mående .
Det är sorgligt att läsa din text och dina inlägg. Det du skrev om din familj tog hårt på mig. Din bror tar all plats och du har kommit i kläm. Det gör ont i ett mammahjärta.
Om du vill får du pma mig så kan du skriva av dig. Jag kan bara ge tröstande ord och ge tips som funkar för mig. Tänker på dig och önskar dig väl. Lilla vännen, blir alldeles tårögd.