2019-04-15, 03:44
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Ok? Konstigt att jag lever då. Gå till läkare, begär röntgen.

This! Om TS förklarar allt som pågår i både tankar och hur det kan te sig fysiskt så vill nog läkaren ta det säkra före det osäkra.
Citera
2019-04-15, 03:47
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandapandrasidan
Förlåt menade verkligen inget illa eller så. Utan har förlorat en nära person till mig som hade hjärntumör därför tror jag att om jag får den så kommer jag också dö.

Glad att allt slutade bra för dig ❤️

Va hade du för symptom ?

Det här blir mitt sista inlägg för i natt, plikten kallar. Gör dig själv en stor tjänst TS. Sök hjälp istället för att gå omkring och vara rädd för vad det kan vara.

Lycka till
Citera
2019-04-15, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
This! Om TS förklarar allt som pågår i både tankar och hur det kan te sig fysiskt så vill nog läkaren ta det säkra före det osäkra.

Åhh ja e så rädd, tänk om jag har det och sen går det inte att operera bort den ele något och jag dör :/
Citera
2019-04-15, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Det här blir mitt sista inlägg för i natt, plikten kallar. Gör dig själv en stor tjänst TS. Sök hjälp istället för att gå omkring och vara rädd för vad det kan vara.

Lycka till

Tack så mycket ska försöka göra det imorgon, sov så gott ❤️
Citera
2019-04-15, 03:48
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Förlåt menade verkligen inget illa eller så. Utan har förlorat en nära person till mig som hade hjärntumör därför tror jag att om jag får den så kommer jag också dö.

Glad att allt slutade bra för dig ❤️

Va hade du för symptom ?

Yrsel, en huggande känsla i huvudet och dålig balans till och från.

Edit:
Citat:
Åhh ja e så rädd, tänk om jag har det och sen går det inte att operera bort den ele något och jag dör :/

Det är bättre att du vet så kan du ta det därifrån.
Senast redigerad av Passepartout 2019-04-15 kl. 03:50.
Citera
2019-04-15, 03:53
Medlem
Citat:
Yrsel, en huggande känsla i huvudet och dålig balans till och från.

Edit:

Det är bättre att du vet så kan du ta det därifrån.

Jag har mer som ett tryck i huvudet men har det inte varje dag utan de kommer ibland Har inte dålig balans, ja tack så mycket ska verkligen försöka gå dit imorgon och få hjälp 😊
Citera
2019-04-15, 03:56
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Jag har mer som ett tryck i huvudet men har det inte varje dag utan de kommer ibland Har inte dålig balans, ja tack så mycket ska verkligen försöka gå dit imorgon och få hjälp 😊

Det är ju väldigt individuellt beroende på var tumören är belägen. Lycka till imorgon, du ska se att det fixar sig.
Citera
2019-04-15, 03:58
Medlem
Citat:
Det är ju väldigt individuellt beroende på var tumören är belägen. Lycka till imorgon, du ska se att det fixar sig.

Tack tack!!😊
Citera
2019-04-15, 05:01
Medlem
Citat:
Jag känner igen mig mycket i det du skriver. Men är inte autsim när man inte förstår ironi och har typ svårt för sociala situationer eller är ja helt ute o cyklar hahah

Autism betyder ingenting. Ordet i sig är meningslöst vilket är det bästa. Det gör att man kan välja en mer neutral definition för en själv som gör en lugn. För mig betyder det ordet:

autism --> låter lite som autumn --> autumn forest. Gula & röda höstlöv och skog på hösten.
http://fullhdwall.com/wp-content/upl...umn-Forest.jpg
https://www.bing.com/images/search?q...2BE9685E78391F

https://www.youtube.com/watch?v=K0Yu0MTuT04

Vad andra väljet att "hämta" från ordet, som igen, i sig självt helt saknar betydelse, är upp till dem.
Senast redigerad av .Void 2019-04-15 kl. 05:11.
Citera
2019-04-15, 05:08
Medlem
Du har spänningshuvudvärk på grund av din hypokondri.

Lycka till med behandlingen av hypokondrin.
Citera
2019-04-15, 05:50
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Är livrädd om jag har en hjärntumör Vet inte om detta är en ny tvångstanke eller om jag faktiskt har det? Hur vet man om det är psykiskt eller fyskiskt? Kan inte sova och har suttit i 3 timmar ochgooglat upp mina symptom och mycket stämmer in. Är livrädd för hjärntumör och mår så dåligt vet inte vad jag ska göra ...

Har inte konstant huvudvärk mem ibland får jag det, ibland sitter de på pannan ibland bakom på huvudet.

Känner mig förvirrad

Dåligt minne

Får deja vuer

Har depersonalization.

Trött

Yr när jag ställer mig upp efter att ha legat

Får domningar ibland

Känslig mot ljud

Äter inte bra och sover inte om nätterna, går runt varje sekund och oroar mig över om jag har hhärntumör,förut så hade jag tankar tänk om allt är en dröm osv men nu har jag tänk om jag har hjärntumör är liveädd för det har familj som har haft det är risken större att jag också får det?

Kan detta vara tvångstanke eller kan jag faktiskt ha hjärntumör?

Kan verklgen inte lugna ner mig är då rädd att jag faktiskt har det..
Tvångstankar har den funktionen att de hindrar dig från att tänka på det du inte klarar av att hantera just nu.

Det man är rädd för händer inte. Alla andra gånger du varit rädd har det gått över, eller hur.
Det kommer det göra denna gången också.

Just nu är du rädd, och kroppen försöker sätta ord på rädslan men strunta i det. Sluta spjärna emot. Låt känslan komma, gå över, och ebba ut.
Senast redigerad av Gertrud1 2019-04-15 kl. 05:56.
Citera
2019-04-15, 09:48
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.01.

Rubrikkorrigering i förtydligande syfte.
Tidigare rubrik: "Hjälp kommer inte kunna somna :/"

0.03 raderat. Notera att det här inte är "Tråden där vi muntrar upp TS genom att posta roliga Youtubeklipp", även om det är välmenande.

/Mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in