Under en knsloladdad middag stlls frgorna som krver sina svar. Hr kommer ex-paren att trffas, ansikte mot ansikte och bli serverade tallrikar med heta frgor som skaver nda in till hjrtat av varje relation. Kanske har knslorna inte svalnat helt och det finns drmmar om en nystart. Premir mndag 29 april
Funderar mest ver vad programmet gr ut p. Har deltagarna fortfarande knslor fr varandra och hoppas kunna bli tillsammans p nytt? Eller har de gtt vidare och bara vill prata igenom det som hnt? Ngon tanke mste det ju finnas med att de ska ses och diskutera igenom sitt frhllande. Det kan nog bli ganska pinsamt men samtidigt rtt underhllande.
Sg avsnittet med killen som var bg, hur kan man inte se det. Han har ju ett typiskt gay ansikte. Har tjejer svrare att se sdant eller missa hon det fr att hon var kr.
Sg avsnittet med killen som var bg, hur kan man inte se det. Han har ju ett typiskt gay ansikte. Har tjejer svrare att se sdant eller missa hon det fr att hon var kr.
Jag tnkte faktiskt detsamma...
Jag var tvungen att kolla programmet fr att se om det blir pinsamt och jaaa jag frstr inte varfr folk vill lta gammal krlek p "bsta sndningstid" men jag tackar fr d kan jag gotta mig i pinsamheter.
Vem har hittat p frgorna de mste stlla? Den som vill ses eller produktionen?
Under en knsloladdad middag stlls frgorna som krver sina svar. Hr kommer ex-paren att trffas, ansikte mot ansikte och bli serverade tallrikar med heta frgor som skaver nda in till hjrtat av varje relation. Kanske har knslorna inte svalnat helt och det finns drmmar om en nystart. Premir mndag 29 april
Jag sg i reklamen att Dogge Doggelito kommer att vara med.
Hiss eller diss?
Den dr Kevin som frskte f tillbaka Dubai-flickan verkar ha problem med aggressioner. Inte konstigt att hon inte ville satsa p honom igen.
Jag r ocks ganska s frvnad ver att tjejen inte mrkte att den 18-rige killen var bg, det skriker ju om det p lng vg. Han verkar i alla fall snll och trevlig, med lite sjuk humor, vilket jag gillar. Det var starkt av honom att frska gra rtt fr sig till slut. Samtidigt har ju tjejen redan skaffat en ny.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!