• 1
  • 2
2019-04-14, 18:06
Medlem
S var det dags fr lite mer skms-tv....

Under en knsloladdad middag stlls frgorna som krver sina svar. Hr kommer ex-paren att trffas, ansikte mot ansikte och bli serverade tallrikar med heta frgor som skaver nda in till hjrtat av varje relation. Kanske har knslorna inte svalnat helt och det finns drmmar om en nystart. Premir mndag 29 april

https://www.viafree.se/program/reali...ag-med-mitt-ex

Jag sg i reklamen att Dogge Doggelito kommer att vara med.

Hiss eller diss?
Citera
2019-04-14, 18:13
Medlem
Ratis avatar
Jag frstr inte syftet med programmet.
Citera
2019-04-14, 18:34
Medlem
mikaelss avatar
Idioter som gr idiotiska saker och visar det fr andra idioter? Hur mnga sdana program behvs egentligen? Hur mnga idioter finns det?

Jag kommer aldrig att frst folk som deltar i, tittar p, eller bryr sig om sn hr skit.
Citera
2019-04-14, 19:00
Medlem
l0mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Idioter som gr idiotiska saker och visar det fr andra idioter? Hur mnga sdana program behvs egentligen? Hur mnga idioter finns det?

Jag kommer aldrig att frst folk som deltar i, tittar p, eller bryr sig om sn hr skit.
Idioter finns det gott om. Haha!
Citera
2019-04-14, 19:36
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jag frstr inte syftet med programmet.
kom igen, du vet mycket vl vad det gr ut p.

det handlar om att skapa drama och drama sljer, p ntet, p lpsedlar, verallt - vilket genererar tittarsiffror etc etc ---> $$$
Citera
2019-04-14, 19:41
Medlem
Gissar att det r frivilligt att vara med. Kanske ven utgr ersttning av en geners inkomst.
Citera
2019-04-14, 19:42
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
kom igen, du vet mycket vl vad det gr ut p.

det handlar om att skapa drama och drama sljer, p ntet, p lpsedlar, verallt - vilket genererar tittarsiffror etc etc ---> $$$

S r det vl med alla program, men vad skulle gra detta program mer speciellt n ngot annat?
Knns som att tv-programmen blir mer och mer meningslsa.
Citera
2019-04-14, 19:59
Medlem
Funderar mest ver vad programmet gr ut p. Har deltagarna fortfarande knslor fr varandra och hoppas kunna bli tillsammans p nytt? Eller har de gtt vidare och bara vill prata igenom det som hnt? Ngon tanke mste det ju finnas med att de ska ses och diskutera igenom sitt frhllande. Det kan nog bli ganska pinsamt men samtidigt rtt underhllande.
Citera
2019-04-30, 04:35
Medlem
Sg avsnittet med killen som var bg, hur kan man inte se det. Han har ju ett typiskt gay ansikte. Har tjejer svrare att se sdant eller missa hon det fr att hon var kr.
Citera
2019-05-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Sg avsnittet med killen som var bg, hur kan man inte se det. Han har ju ett typiskt gay ansikte. Har tjejer svrare att se sdant eller missa hon det fr att hon var kr.

Jag tnkte faktiskt detsamma...

Jag var tvungen att kolla programmet fr att se om det blir pinsamt och jaaa jag frstr inte varfr folk vill lta gammal krlek p "bsta sndningstid" men jag tackar fr d kan jag gotta mig i pinsamheter.

Vem har hittat p frgorna de mste stlla? Den som vill ses eller produktionen?
Citera
2019-05-02, 14:43
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
S var det dags fr lite mer skms-tv....

Under en knsloladdad middag stlls frgorna som krver sina svar. Hr kommer ex-paren att trffas, ansikte mot ansikte och bli serverade tallrikar med heta frgor som skaver nda in till hjrtat av varje relation. Kanske har knslorna inte svalnat helt och det finns drmmar om en nystart. Premir mndag 29 april

https://www.viafree.se/program/reali...ag-med-mitt-ex

Jag sg i reklamen att Dogge Doggelito kommer att vara med.

Hiss eller diss?

Den dr Kevin som frskte f tillbaka Dubai-flickan verkar ha problem med aggressioner. Inte konstigt att hon inte ville satsa p honom igen.

Jag r ocks ganska s frvnad ver att tjejen inte mrkte att den 18-rige killen var bg, det skriker ju om det p lng vg. Han verkar i alla fall snll och trevlig, med lite sjuk humor, vilket jag gillar. Det var starkt av honom att frska gra rtt fr sig till slut. Samtidigt har ju tjejen redan skaffat en ny.
Citera
2019-05-03, 10:27
Medlem
Bret-Harts avatar
Kommer att tnka p pekoralet "Frlt mig" som gick p tv p 90-talet, knns lika mrkligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in