• 3
  • 4
2019-08-21, 01:31
Medlem
joyces avatar
Vem som är underst eller överst beror också på storleken. Om han är 30 cm längre och 25 kg tyngre rekommenderar jag en 69:a där han står upp och håller i kvinnan som hänger upp och ner.
Citera
2019-08-21, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
E du excentriker?

90-talsknullande känns hyfsat anakronistiskt 2019.. just saying..

Visste inte ens att det gick i trender, vi knullar på det sätt vi gillar, punkt slut.

Vad är trendigt nu förresten, upplys gärna en som inte vet.
Alktid kul att veta om vi har sex på rätt sätt eller inte...
Citera
2019-08-21, 15:51
Medlem
Chalices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Visste inte ens att det gick i trender, vi knullar på det sätt vi gillar, punkt slut.

Vad är trendigt nu förresten, upplys gärna en som inte vet.
Alktid kul att veta om vi har sex på rätt sätt eller inte...

Ja eller hur!

Men jag gissar att många yngre och osäkra personer, som i alla andra livets skeenden vill vara trendiga, ffa får sin inspiration från porren.

Så det som jag gissar är trendigt idag är brutala analknull i turbofart, halsknull med gagging och fasthållning, spott och spyor samt lätt misshandel.
Citera
2019-08-22, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Ja eller hur!

Men jag gissar att många yngre och osäkra personer, som i alla andra livets skeenden vill vara trendiga, ffa får sin inspiration från porren.

Så det som jag gissar är trendigt idag är brutala analknull i turbofart, halsknull med gagging och fasthållning, spott och spyor samt lätt misshandel.

Då ligger vi rätt så rätt faktiskt, är bara spott och spyor vi missat!
Citera
2019-09-01, 15:15
Medlem
Ja, jag gillar 69:an. Härligt att ge varann njutning samtidigt och tajma orgasmerna. Brukar gilla att slicka klittan ordentligt och ha ena tummen i rövhålet. Blir ibland en härlig fontänorgasm då samtidigt som jag sprutar henne i munnen
Citera
2019-09-01, 15:25
Medlem
Couplets avatar
Nej för helvete. Vid pass 46 års ålder blir det bara sendrag, kramp och halvsides ansiktsförlamning. Orka, liksom.
Citera
2019-09-05, 11:11
Medlem
Det händer ibland. Fast jag föredrar att slicka när jag sitter och hon sitter på bordet.
Efter det så känns det så mycket naturligare att bara resa sig upp och pressa in åderpålen.
Köket och köksbordet är den bästa platsen för sex enligt mig.
Citera
2019-09-05, 11:12
Medlem
Nej har helt slutat med det. Fan vad ute.
Idag är det bara bögsex som är inne och modernt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in