2019-06-02, 01:25
Medlem
DRD4s avatar
Trendigt!? 90 talet!? Blir ledsen av att läsa att ni inte verkar ha funnit ert innersta knullväsen, mitt är en blandning av Rocco och en traktor.

69an? JA! gärna leglock och bottna den alternativ dubbel rimm 69a.
Citera
2019-06-09, 21:12
Medlem
H0lt1337s avatar
Ja jag älskar den ställningen! Att ha hela fittan i ansiktet.
Citera
2019-06-09, 21:21
Moderator
Neksnors avatar
Är väl både trevligt och skönt, men samtidigt är det svårt att fokusera på slickandet samtidigt som det sugs på min kuk. En sak i taget.
Citera
2019-06-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Är väl både trevligt och skönt, men samtidigt är det svårt att fokusera på slickandet samtidigt som det sugs på min kuk. En sak i taget.

Håller med. Porrigt är det men inte speciellt avslappnat. Min partner har svårt att komma när jag slickar i 69:an för det är just svårt att slappna av ...jag vill ju komma åt några punkter med fingrarna med när man skickar å det är omöjligt på rygg när ben är i vägen samtidigt som man själv ska kunna njuta lite
Citera
2019-06-10, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Du saknar det med andra ord. En redig karl av Norrländska mått, klarar givetvis av att simultant både slicka som smeka å knipa fast huvudet på häxan i en bensax.....
Citera
2019-07-27, 00:33
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degenerated
I dagens samhälle heter det väl 71an? Det är alltså en vanlig 69a och två fingrar i baken.

Eller 96:an, båda ligger röv mot nacke. Liksom nacken inne i rövhalvorna...
Citera
2019-08-06, 15:21
Medlem
Ni som säger att det är för svårt att slappna av... har ni provat att ligga på sida istället för en på rygg och en på alla fyra?
Mycket bekvämare och mer praktiskt, plus lättare att komma åt olika vinklar, eller slicka anus om man känner för det.
Citera
2019-08-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Ni som säger att det är för svårt att slappna av... har ni provat att ligga på sida istället för en på rygg och en på alla fyra?
Mycket bekvämare och mer praktiskt, plus lättare att komma åt olika vinklar, eller slicka anus om man känner för det.

Håller helt med, funkar mycket bättre.

Damen underst är bäst om man kör mer traditionellt. Då kan jag munknulla henne samtidigt som jag ger henne ordentligt med stimulans med tungan.
Citera
2019-08-14, 00:51
Medlem
GRlSs avatar
Haha alltså... "Nee 69an är inte trendigt", "69an är ute" osv, vart får ni denna information ifrån egentligen?
Snälla säg att ni alla är djupt inrotade i swingerkulturen eller dylikt? Eller lyssnar ni på Bianca Wahlgrens podcast på väg hem från jobbet varje dag så ni kan komma hem och berätta att nej nu minsann är den aktuella favoritställningen inte hipp längre så de är bara att lägga av och invänta nästa veckas avsnitt så bibbi kan avslöja hur det är okej att knulla nu för tiden
Citera
2019-08-19, 23:26
Medlem
69an är underbart! Men så älskar jag ju också fittan och röven samt att ge kvinnor skönt där...
Citera
2019-08-21, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Jag gillade 69an när det begav sig. Föreslog faktiskt det till tjejen men hon tände inte alls på idén, hon gillar bara att göra det som är trendigt och "inne" i sänghalmen.

Och jag kan förstå henne. Även om 69an är grymt nice och upphetsande så känns det lite som den där efterrätten man åt på 80/90talet - päronhalvor med "after eight" i ugnen, grymt gott, men tyvärr hopplöst ute efter att trenden la sig.

Det bästa vore ju om 69an blev trendigt igen, allt går ju i cykler sägs det. Man får hoppas på en retrotrend, personligen tycker jag att den ställningen är bland det skönaste och sexigaste man kan göra i sängen..

Känns ju helt korkat att basera sitt sexliv på vad som är trendigt och inte...
Citera
2019-08-21, 01:24
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Känns ju helt korkat att basera sitt sexliv på vad som är trendigt och inte...

E du excentriker?

90-talsknullande känns hyfsat anakronistiskt 2019.. just saying..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in