• 1
  • 2
2019-04-13, 22:23
Bannlyst
Det var väl hett nån gång på nittiotalet men nu vettifan.
Citera
2019-04-13, 22:25
Medlem
Nej

Kanske på sidan
Citera
2019-04-13, 22:52
Medlem
Jag och mitt ex gillade det. Hon var betydligt kortare än mig, så det passade bra att hon låg över och sög av mig, och jag kunde äta på hennes fantastiskt goda våta mus.
Citera
2019-04-13, 23:45
Medlem
Heauxms avatar
Ja jag tycker om det fast det är svårt. Min snubbe har något problem som gör att han tappar ståndet om han ligger ner på rygg.
Så vi kör den men tvärtom, jag är underst.
Citera
2019-04-14, 01:03
Medlem
G-punktens avatar
Jadå, grymt förspel!

Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Ja jag tycker om det fast det är svårt. Min snubbe har något problem som gör att han tappar ståndet om han ligger ner på rygg.

Haha vafan, märkligt
Citera
2019-04-14, 02:29
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Citat:

Tydligt tecken på att han inte direkt tänder på att slicka dig / få avsugning. Hört om denna mååååånga gånger, oftast när bruden är fet.
Citera
2019-04-14, 05:33
Bannlyst
Citat:

Så säger han bara för att han vill kunna minknulla dig hårdare!🙂
Gillar du att få kuken tryckt hårt i munnen så du inte kan andas och sedan översvämmas av sperma när han kommer i din kåta mun🙂
Citera
2019-04-14, 07:19
Medlem
Jadå, det gör vi då och då. Oftast med tjejen underst då vi får till ställningen bättre då.
Citera
2019-04-14, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog
Gillar du att få kuken tryckt hårt i munnen så du inte kan andas och sedan översvämmas av sperma när han kommer i din kåta mun🙂

Var du tvungen att lägga till de porriga detaljerna? "din kåta mun" lol
Citera
2019-04-14, 09:58
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MexicanTacoLord
Tydligt tecken på att han inte direkt tänder på att slicka dig / få avsugning. Hört om denna mååååånga gånger, oftast när bruden är fet.

Nej vi har varit tillsammans i 5 år,det handlar inte om att ej tända på det. Han slickar ju mig fast han är över mig. Han är inte den typen som inte kan få stånd bara för att Man gått upp eller ner i vikt.
Citera
2019-04-14, 09:59
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog

Han munknullar mig sällan. Jag suger av medan han slickar mig.
Citera
2019-04-14, 10:07
Medlem
Belavias avatar
Jag gillade 69an när det begav sig. Föreslog faktiskt det till tjejen men hon tände inte alls på idén, hon gillar bara att göra det som är trendigt och "inne" i sänghalmen.

Och jag kan förstå henne. Även om 69an är grymt nice och upphetsande så känns det lite som den där efterrätten man åt på 80/90talet - päronhalvor med "after eight" i ugnen, grymt gott, men tyvärr hopplöst ute efter att trenden la sig.

Det bästa vore ju om 69an blev trendigt igen, allt går ju i cykler sägs det. Man får hoppas på en retrotrend, personligen tycker jag att den ställningen är bland det skönaste och sexigaste man kan göra i sängen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in