• 1
  • 2
2019-04-12, 14:28
Medlem
babelfiskes avatar
Vad är det för en missunnsam figur som ger sig på barn, vilken butik är det och vad kan det bli för konsekvenser om de fria marknadskrafterna tar till våld för att mota konkurrensen?
Barnen tog hjälp av butikspersonal och polis tillkallades.

https://www.vetlandaposten.se/articl...de-i-vetlanda/

” Två skolbarn som på torsdagen sålde majblommor utanför ett varuhus i Vetlanda blev påhoppade av en man”

” – Han konfronterade dem även fysiskt på något sätt, berättar Roger Olsson på Höglandspolisen.”

” – Ingen person är dock gripen”
Citera
2019-04-12, 14:33
Medlem
Tiggare?
Citera
2019-04-12, 14:39
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasFlashback
Tiggare?
Troligare någon som vill skapa problem för tiggare.
Citera
2019-04-12, 14:42
Medlem
ms18s avatar
snyggt försök till trollning?
Citera
2019-04-12, 14:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Någon som klätt ut sig till zigenare & betett sig som en zigenare, för att skapa en negativ bild av zigenare? Är detta din teori?

Lite ovanligt fall. På senare år har det visserligen varit problem, men det har ju varit "ungdomar" som rånat Majblomme-försäljarna.
Citera
2019-04-12, 14:51
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
snyggt försök till trollning?

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Någon som klätt ut sig till zigenare & betett sig som en zigenare, för att skapa en negativ bild av zigenare? Är detta din teori?

Lite ovanligt fall. På senare år har det visserligen varit problem, men det har ju varit "ungdomar" som rånat Majblomme-försäljarna.
Helvete. Var inte så jävla lättlurade.
Allt det här är en show för att ni ska ha något att reta er på.
Senast redigerad av Talking-Donkey 2019-04-12 kl. 14:54.
Citera
2019-04-12, 14:56
Medlem
japanskbruds avatar
muslimska småbrudar sålde majblommor här .."hej, vill du köpa en majblomma.. sen extremt nervöst/tveksamt leende)". lite charmigt iaf.. Samma brud frågade mig både när jag gick in och när jag gick ut ur affären .. 10 år och senil, Köpte nästan en bara för hon va så engagerad.. men vill inte gynna Lövén.
Citera
2019-04-12, 14:59
Medlem
dacks avatar
Det här är bara ett av dem svenska nya vårtecknen som följer med hand i hand med den nya svenska kulturen och detta fenomenet har ju varit ständigt återkommande flera år tillbaka i tiden så man kan ju säga att det blivit normaliserat i sverige att oftast oskyldiga barn blir drabbade av den ökande kriminaliteten i samhället.

Nästa sommartecken blir att jordgubbsförsäljarna blir rånade längst vägarna lagom till midsommar.

Det finns inte någon högtid eller svensk tradition kultur mm kvar som inte blattarna har sabbat i sverige.
Citera
2019-04-12, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Baserat på vad? Var gärna tydlig.
Citera
2019-04-12, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Det här är bara ett av dem svenska nya vårtecknen som följer med hand i hand med den nya svenska kulturen och detta fenomenet har ju varit ständigt återkommande flera år tillbaka i tiden så man kan ju säga att det blivit normaliserat i sverige att oftast oskyldiga barn blir drabbade av den ökande kriminaliteten i samhället.

Nästa sommartecken blir att jordgubbsförsäljarna blir rånade längst vägarna lagom till midsommar.

Det finns inte någon högtid eller svensk tradition kultur mm kvar som inte blattarna har sabbat i sverige.

Där sa du något riktigt intressant. Det är nog inte långt kvar tills det med börjar ske nej.
Citera
2019-04-12, 15:30
Medlem
Vad har den utvalda och sionisten Helle Klein att säga om det här? Inte lika viktigt när det gäller vita barn och förövaren en bruning.
Citera
2019-04-12, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
muslimska småbrudar sålde majblommor här .."hej, vill du köpa en majblomma.. sen extremt nervöst/tveksamt leende)". lite charmigt iaf.. Samma brud frågade mig både när jag gick in och när jag gick ut ur affären .. 10 år och senil, Köpte nästan en bara för hon va så engagerad.. men vill inte gynna Lövén.

Vadå gynna Löfven, jag trodde majblommepengarna gick till behövande barn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in